×

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان: میزان فعالیت های ما برای اشتغال متناسب با حجم نیاز جامعه نیست

  • کد نوشته: 15256
  • ۱۳۹۶-۰۱-۳۰
  • 125 بازدید
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با تاکید بر اینکه میزان فعالیت ها و برنامه ریزی های ما برای اشتغال متناسب با حجم نیاز جامعه ما نیست،خاطرنشان کرد:امروز اشتغال یک دغدغه برای ماست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در همایش دور روزه پلی به سوی آینده،نوآوری و کارآفرینی که […]

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان:  میزان فعالیت های ما برای اشتغال متناسب با حجم نیاز جامعه نیست
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با تاکید بر اینکه میزان فعالیت ها و برنامه ریزی های ما برای اشتغال متناسب با حجم نیاز جامعه ما نیست،خاطرنشان کرد:امروز اشتغال یک دغدغه برای ماست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در همایش دور روزه پلی به سوی آینده،نوآوری و کارآفرینی که صبح امروز در دانشکده پزشکی استان برگزار شد،با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد:کارآفرینی موتور تحول و توسعه اقتصاد و فرهنگ جامعه است .

    وی با بیان اینکه مسیر دانشگاه علوم پزشکی براساس دانش محوری، پرهیز از آزمون و خطا و توجه بر شواهد و تجربیات موفق است،گفت:سال گذشته نقشه استراتژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تدوین شد و در این سند ارزش ها،چشم انداز و ماموریت های دانشگاه علوم پزشکی مشخص شده است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان عدالت محوری و پایبندی به اخلاق حرفه ای،ارزش آفرینی برای ذینفعان،دانش محوری،خلاقیت و نوآوری و چابکی در ارائه خدمات را از ارزش های تدوین شده در نقشه راه استراتژی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد.

    دکتر یوسف زاده با بیان اینکه چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی در این نقشه پیشرو بودن در دانشگاه های نسل سوم، کارآمد در ارائه خدمات و پیشگام در شاخص های سلامت است، افزود:تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه با تکیه بر فرهنگ سازی و اعتلای بهداشت،درمان،آموزش و پژوهش از ماموریت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان است .

    وی با بیان اینکه کشور ژاپن بیش از ۲برابر جمعیت کشور ما را دارد اما مجموع پست های دولتی در این کشور ۳۰۰هزار پست است،گفت:تنها ما در وزارت بهداشت ۴۰۰ هزار پست داریم .

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با تاکید بر اینکه میزان فعالیت ها و برنامه ریزی های ما برای اشتغال متناسب با حجم نیاز جامعه ما نیست، خاطرنشان کرد:امروز اشتغال یک دغدغه برای ماست .

    دکتر یوسف زاده از راه اندازی سومین مرکز رشد در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت:در گذشته حتی یک مرکز رشد در این دانشگاه نداشتیم اما تا یکی و دو ماه آینده سومین مرکز رشد در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد .

    وی با تاکید بر اینکه فعال کردن بخش خصوصی به تنهایی موجب نخواهد شد تا خلاقیت و نوآوری در کشور رشد کند مگر این که به دنبال ایده های جدید، باشیم،یادآور شد:این همایش به منظور درک و تعارف مناسب از کارآفرینی و استفاده از دانش و تجربیاتن کشور در عرصه های بین المللی است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در پایان این همایش را فرصتی برای تحقق شعار عنوان کرد و گفت:نوآوری و خلاقیت گامی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال است.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15256

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *