×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابه در شهرستان رودسر احداث می‌شود

  • کد نوشته: 24707
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۵
  • 200 بازدید
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،گفت: بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی جدید شهرستان رودسر در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و برابر با استانداردهای وزارت بهداشت و درمان در حال احداث است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک در نشست هماهنگی احداث بیمارستان رودسر، که با حضور جمعی از مسوولان […]

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:  بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابه در شهرستان رودسر احداث می‌شود
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،گفت: بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی جدید شهرستان رودسر در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و برابر با استانداردهای وزارت بهداشت و درمان در حال احداث است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک در نشست هماهنگی احداث بیمارستان رودسر، که با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی در فرمانداری رودسر برگزار شد اظهار کرد: این نشست در راستای توسعه زیرساخت‌ها بهداشت و درمان و به منظور بهبود فضای فیزیکی جهت ارایه خدمات درمانی در شرق گیلان برگزار شده است.

    وی، با اشاره به فرسودگی زیرساخت‌های درمانی در گیلان و عدم تناسب این مکان‌ها با توزیع جمعیتی و کافی نبودن امکانات و تجهیزات، افزود: باید حداکثر توان خود را صرف استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خیرین سلامت علی‌الخصوص خیرین بومی کنیم.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در خصوص انتخاب زمین مناسب برای احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید انصاری رودسر، گفت: در انتخاب زمین برای احداث بیمارستان جدید رودسر باید تصمیمات به گونه‌ای باشد که وقتی آیندگان در مورد کار ما قضاوت می‌کنند بگویند که این بهترین انتخاب در آن دوران بوده است.

    یوسف‌زاده، با بیان اینکه در انجام کارهای بزرگ و ماندگار باید دور نمای کار دیده شود، تاکید کرد: اگر ما امروز در کنار هم جمع شده‌ایم تا در خصوص ساخت یک بیمارستان صحبت کنیم باید برای یکصد سال آینده یا حداقل عمر مفید ساختمان یک بیمارستان، تصمیم بگیریم.

    وی، خاطرنشان کرد: بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی جدید شهرستان رودسر به همت مهندس اسدالله‌رضا‌زاده از خیرین بومی شهرستان رودسر در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و برابر با استانداردهای وزارت بهداشت و درمان، ساخته و جهت بهره‌برداری و انتقال بیمارستان شهید انصاری رودسر به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل داده خواهد شد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به ساخت بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان، افزود: این بیمارستان از نوع جنرال (عمومی)است و دارای درمانگاه، اورژانس، CCU ، ICU ، آزمایشگاه‌، اتاق عمل، جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و بخش مراقبت ویژه است.

    وی با بیان اینکه بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابه پیروز لاهیجان در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اتمام آن به ۴۸۰ تا ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال آن هزینه و ۸۰ میلیارد دیگر هم تامین شده است و علاوه بر این هزینه‌ها، بابت تجهیز این بیمارستان نیز به ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه نیاز است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24707

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *