×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: هیچ مرزی نباید بین فعالیت‌های بهداشت و درمان وجود داشته باشد

  • کد نوشته: 39644
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۶
  • 63 بازدید
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه امروز اعتقاد دانشگاه بر همگرایی است، یادآور شد: هیچ مرزی نباید بین فعالیت‌های بهداشت و درمان وجود داشته باشد. به گزارش گیل و دیلم ، دکتر یوسف‌زاده چابک امروز، در جمع پرسنل بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با بیان این که مهمترین برنامه دانشگاه، در حوزه بهداشت […]

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: هیچ مرزی نباید بین فعالیت‌های بهداشت و درمان وجود داشته باشد
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه امروز اعتقاد دانشگاه بر همگرایی است، یادآور شد: هیچ مرزی نباید بین فعالیت‌های بهداشت و درمان وجود داشته باشد.

    به گزارش گیل و دیلم ، دکتر یوسف‌زاده چابک امروز، در جمع پرسنل بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان با بیان این که مهمترین برنامه دانشگاه، در حوزه بهداشت و درمان، استقرار نظام ارجاع است، اظهار کرد: استقرار بالاترین سطح نظام ارجاع از دستاوردهای تیم بهداشت و درمان دانشگاه است، در این خصوص، زیرساخت‌های لازم از سال ۹۵ در گیلان بهبود یافته است . 

    وی با اشاره به این که کارکنان لایه‌های مختلف بهداشت و درمان کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، تاکید کرد: بی‌شک، برای ارتقای کیفیت خدمات، ابتدا باید اقدامات بهبود، در سطح کلان دانشگاه اتفاق بیفتد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مهم دانستن استقرار صحیح نظام ارجاع، ادامه داد: با استقرار نظام ارجاع در این شهرستان، سطح خدمات بهداشت و درمان نیز، بهبود چشمگیری خواهد داشت، در این راستا ادغام دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا(ع) و تجمیع کادر درمان در دستور کار قرار دارد. این اقدامات ضمن کاهش چشمگیر هزینه‌ها، کم شدن زمان انتظار ارایه خدمات را نیز در پی خواهد داشت و امیدوار هستیم که این تغییرات به نفع مردم باشد . 

    یوسف‌زاده با بیان اینکه امروز اعتقاد دانشگاه بر همگرایی است، یادآور شد: هیچ مرزی نباید بین فعالیت‌های بهداشت و درمان وجود داشته باشد.

    وی با اشاره به این که دانشگاه بر اساس یک نقشه و برنامه جامع، در حال توسعه است، گفت: امروز دانشگاه حتی در این شرایط سخت اقتصادی در مسیر رو به رشد قرار دارد و انتظار می‌رود که مدیران در تمام سطوح، با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات، اهداف دانشگاه را محقق کنند.

    یوسف‌زاده چابک در پایان از راه‌اندازی مرکز جامع آموزش سلامت در لاهیجان خبر داد و افزود: این مرکز در سطح کاردانی و کارشناسی، دانشجو خواهد پذیرفت . 

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39644

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *