×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ۷۶ درصد علت مرگ و میر ناشی از بیماری های غیرواگیر است

  • کد نوشته: 17761
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۷
  • 56 بازدید
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر این که ۷۶ درصد علت مرگ و میر، ناشی از بیماری های غیرواگیر است، دو مقوله تغییر سبک زندگی و عدم فعالیت های فیزیکی افراد را در این خصوص دخیل دانست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در مراسم تقدیر و […]

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ۷۶ درصد علت مرگ و میر ناشی از بیماری های غیرواگیر است
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر این که ۷۶ درصد علت مرگ و میر، ناشی از بیماری های غیرواگیر است، دو مقوله تغییر سبک زندگی و عدم فعالیت های فیزیکی افراد را در این خصوص دخیل دانست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در مراسم تقدیر و معارفه سرپرست قدیم و جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پرشکی گیلان با اشاره به تدوین نقشه راهبردی دانشگاه، مدیریت زنجیره تامین، نوسازی و توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات را از جمله مباحث ظرفیت های این نقشه عنوان کرد .

    وی با بیان این که ارتقای سلامت جامعه رسالت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، افزود:در این خصوص، مدیریت منابع مالی و مدیریت زنجیره تامین حائز اهمیت می باشد .

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر این که ۷۶ درصد علت مرگ و میر، ناشی از بیماری های غیرواگیر است، دو مقوله تغییر سبک زندگی و عدم فعالیت های فیزیکی افراد را در این خصوص دخیل دانست .

    یوسف زاده در ادامه بحث دارو، تجهیزات و غذا را بحث روز و از مباحث اصلی برنامه ی راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواند و تشکیل اداره ی شورای خرید تجهیزات در این حوزه را لازم دانست و یادآور شد:این شورا با نظارت مستقیم دانشگاه می باشد .

    وی در ادامه با تاکید بر این که نگاه امروز دانشگاه با گذشته (سنتی) کاملا متفاوت خواهد بود، تاسیس دانشکده داروسازی را فرصتی مهم برای این دانشگاه خواند و یادآور شد:از این رو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نگاه علمی به مباحث می پردازد .

    دکتر زهرا حصاری سرپرست جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه این مراسم فعالیت های این معاونت را در زمینه های غذا، داور و مواد مخدر بسیار گسترده خواند و نقش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در حیطه سلامت افراد جامعه مهم دانست .

    وی در پایان با اشاره به اهداف نقشه راهبردی این دانشگاه، ارتقای سلامت جامعه، پیشرو بودن در بین دانشگاه های نسل سوم، تلاش بیش از پیش کارکنان و حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان را خواستار شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17761

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *