×

رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان: کشاورزان در فروش برنج عجله نکنند

  • کد نوشته: 19457
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۳
  • 155 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت:کشاورزان در فروش برنج عجله نکنند و به مرور محصولشان را بفروشند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مهندس علیرضا شعبان نژاد با بیان اینکه گیلان ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد،گفت:تاکنون برداشت برنج در ۳۵درصد از شالیزارهای استان برداشت شده است. وی افزود:برنج برداشت شده یکی از با کیفیت […]

    رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان: کشاورزان در فروش برنج عجله نکنند
  • رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت:کشاورزان در فروش برنج عجله نکنند و به مرور محصولشان را بفروشند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مهندس علیرضا شعبان نژاد با بیان اینکه گیلان ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد،گفت:تاکنون برداشت برنج در ۳۵درصد از شالیزارهای استان برداشت شده است.

    وی افزود:برنج برداشت شده یکی از با کیفیت ترین برنج ها در چندسال اخیر است و هیچ گونه خوردگی و شکستی هم وجود ندارد و خوشبختانه آفت خاصی هم در کار نیست.

    رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان از کشاورزان خواست تا در فروش برنج عجله نکنند و به مرور محصولشان را به بازار عرضه کنند تا قیمت برنج نوسان شدیدی پیدا نکند.

    وی به بازاریان و خریداران برنج و تجار برنج ایرانی توصیه کرد،به منظور رعایت عدالت در خرید و فروش این محصول دقت کنند.

    شعبان نژاد خاطر نشان کرد:به کشاورزان اطمینان خاطر می دهیم، در صورتی که نوسان قیمت برنج در بازار به گونه ای شود که ضرری متوجه کشاورز شود،با مجوزی که از وزارت کشاورزی و دولت گرفته شده است،در حمایت از کشاورزان وارد عمل خواهیم شد.

    وی تصریح کرد:اعتبار لازم برای خرید تضمینی برنج به استان اختصاص یافته است و همانند سال گذشته به هر میزان که لازم باشد، قادر خواهیم بود برنج بخریم.

    رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت:کشاورزان نگرانی نداشته باشند و تلاش ما این است تا قیمت برنج داخلی به حالت متعادل و متناسب بماند /ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19457

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *