×

رییس شورای شهر لاهیجان خبر داد: اعلام آمادگی۲۱ نفر از مناطق مختلف کشور برای به دست گرفتن سکان شهرداری لاهیجان

  • کد نوشته: 59569
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • 257 بازدید
  • ۰
  • در جلسه رسمی شورای شهر لاهیجان عنوان شد؛ که ۲۱ نفر از مناطق مختلف کشور برای به دست گرفتن سکان شهرداری لاهیجان اعلام آمادگی کرده‌اند. به گزارش گیل و دیلم ،جواد نجار تمیزکار با اعلام این خبر افزود :جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با دستور بررسی کاندیدای تصدی سمت شهردار لاهیجان عصر امروز یکشنبه ۱۲مرداد […]

    رییس شورای شهر لاهیجان خبر داد: اعلام آمادگی۲۱ نفر از مناطق مختلف کشور برای به دست گرفتن سکان شهرداری لاهیجان
  • در جلسه رسمی شورای شهر لاهیجان عنوان شد؛ که ۲۱ نفر از مناطق مختلف کشور برای به دست گرفتن سکان شهرداری لاهیجان اعلام آمادگی کرده‌اند.

    به گزارش گیل و دیلم ،جواد نجار تمیزکار با اعلام این خبر افزود :جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با دستور بررسی کاندیدای تصدی سمت شهردار لاهیجان عصر امروز یکشنبه ۱۲مرداد ماه برگزار شدو در این جلسه مدارک ارسالی از سوی کاندیدای تصدی سمت شهردار بررسی گردید.

    وی افزود: پس از اعلام فراخوان از سوی شورای اسلامی شهر، ۲۱ نفر برای تصدی سمت شهرداری لاهیجان اعلام آمادگی کردند .

    وی گفت : افراد از جای جای کشور اعم لاهیجان و رشت تا شهرهای اصفهان ، تبریز ، تهران رزومه خود را به شورا ارسال کردند که پس از بررسی احراز شرایط این افراد در جلسات شورا، ۹ نفر از افراد یاد شده جهت ارائه برنامه های خود به شورای اسلامی شهر فراخوانده خواهند شد .

    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت : اولویت طبق فراخوان با داوطلبان بومی و در شرایط مساوی احراز ارجعیت با داوطلبان لاهیجانی می باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59569

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *