×

رییس شورای شهر لاهیجان : مردم لاهیجان از سرعت‌کاه های غیر اصولی گله‌مند هستند

  • کد نوشته: 60824
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • 231 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: برای کاهش سرعت ماشین ها، در نقاط حادثه خیر شهری باید از طرح های مدرن و روز دنیا به جای سرعت‌کاه استفاده کرد. به گزارش گیل و دیلم ،جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای ترافیک که به ریاست فرماندار برگزار شد، با اشاره به جلسات مستمر کارگروه ترافیکی مدیریت […]

    رییس شورای شهر لاهیجان : مردم لاهیجان از سرعت‌کاه های غیر اصولی گله‌مند هستند
  • رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: برای کاهش سرعت ماشین ها، در نقاط حادثه خیر شهری باید از طرح های مدرن و روز دنیا به جای سرعت‌کاه استفاده کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای ترافیک که به ریاست فرماندار برگزار شد، با اشاره به جلسات مستمر کارگروه ترافیکی مدیریت شهری لاهیجان با کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، گفت: سهولت در رفت و آمد، روان سازی ترافیک و کاهش خطرات از اهداف تشکیل این کارگروه می باشد و خروجی کارشناسی شده این جلسات به شورای ترافیک شهرستان ارسال می گردد.

    وی با اشاره به اینکه حل مشکل نقاط پرتردد و حادثه خیز شهر لاهیجان با احداث سرعت گیر حل نمی شود، گفت: شهروندان از نصب سرعت‌کاه های غیر اصولی در خیابان ها گله‌مند هستند.

    رئیس شورای شهر لاهیجان با تاکید بر ارائه طرح های علمی و کارشناسی برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات ترافیکی و کاهش تصادفات، گفت: برای کاهش سرعت ماشین ها، در نقاط حادثه خیر شهری باید از طرح های مدرن و روز دنیا به جای سرعت‌کاه استفاده کرد.

    تمیزکار خاطر نشان کرد: استاندارد سازی خیابان ها، تسهیل ترافیک و ایمن‌سازی معابر عمومی در راستای ارتقا ایمنی و امنیت و حفظ جان عابران پیاده و رانندگان از اهداف ما در شورای ترافیک است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=60824

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *