×

رییس مجمع نمایندگان گیلان: سهم گیلان در اعتبارات بهداشت و درمان بسیار ناچیز است

  • کد نوشته: 32426
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۵
  • 61 بازدید
  • ۰
  • رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: سه هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به کل کشور اختصاص یافته اما سهم گیلان در بهداشت و درمان بسیار ناچیز است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جبار کوچکی نژاد در نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به تجارب و […]

    رییس مجمع نمایندگان گیلان: سهم گیلان در اعتبارات بهداشت و درمان بسیار ناچیز است
  • رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: سه هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به کل کشور اختصاص یافته اما سهم گیلان در بهداشت و درمان بسیار ناچیز است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، جبار کوچکی نژاد در نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به تجارب و تخصص نمایندگان گیلان و تلاش بی وقفه آن ها برای اعتلا و پیشرفت استان گفت: دو دستگاه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی از دستگاه هایی هستند که با وسعت خود بیشترین خدمت را به مردم ارایه می کنند. 

    وی با بیان این که داشتن مرکز جامع درمان در گیلان از نیازهای اصلی استان است، افزود: علاوه بر درمان داشتن مرکز علم و فناوری در گیلان از ضروریات است که باید در اولویت احداث قرار گیرد. 

    رییس مجمع نمایندگان گیلان بر لزوم استقرار شرکت های دانش بنیان در گیلان تاکید کرد و ادامه داد: طبق رایزنی های صورت گرفته ستاد فرمان امام قول مساعدت و همکاری با این شرکت ها را داده است. 

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص اعتبارات تخصیص یافته از صندوق توسعه ملی کل کشور بیان کرد: سه هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به کل کشور اختصاص یافته اما سهم گیلان در بهداشت و درمان بسیار ناچیز است. 

    کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به تشکیل منطقه علم و فناوری، اجرایی شدن این ایده را از جنبه اشتغال زایی و مهیا شدن فضا برای استفاده از نیروهای متخصص، بسیار ارزشمند دانست/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32426

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *