×

رییس هلال احمر رودسر: نیروهای هلال احمر از شب چهارشنبه به طور مستمر در حال امدادرسانی هستند

  • کد نوشته: 23023
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۴
  • 80 بازدید
  • ۰
  • کامیار صالحپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت : از همان ابتدای شروع حادثه، هلال احمر رودسر اقدام به رسیدگی به امور سیل‌زدگان شهرستان کرد. وی افزود: در احمد آباد طبق آخرین خبر و بازدید نیروهای امدادی، آب ۱۵ سانتی فروکش کرده است و در صورت نیاز به کمک و توزیع اقلام و اعلام […]

    رییس هلال احمر رودسر: نیروهای هلال احمر از شب چهارشنبه به طور مستمر در حال امدادرسانی هستند
  • کامیار صالحپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت : از همان ابتدای شروع حادثه، هلال احمر رودسر اقدام به رسیدگی به امور سیل‌زدگان شهرستان کرد.

    وی افزود: در احمد آباد طبق آخرین خبر و بازدید نیروهای امدادی، آب ۱۵ سانتی فروکش کرده است و در صورت نیاز به کمک و توزیع اقلام و اعلام از سوی فرمانداری و بخشداری امداد رسانی انجام خواهد گرفت.

    رئیس جمعیت هلال احمر رودسر گفت: نیروهای امدادی هلال احمر رودسر بعد از ظهر در منطقه چینی‌جان و میان پشته در ۱۰ دستگاه منزل مسکونی با دو دستگاه موتور آبکشی تخلیه آب انجام دادند.

    صالحپور ادامه داد: از زمان شروع حادثه تا به امروز ۴۰ نفر از امدادگران و ۲۰ نفر از پرسنل شهرستان رودسر، آستانه اشرفیه و استان حضور داشته‌اند.

    وی افزود: در این حادثه ۶ دستگاه ماشین کمک‌دار و ۱ دستگاه آمبولانس تویوتا و ۴ دستگاه قایق جمینی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۳۰۰ قرص نان با همکاری دهیاری گیشاکجان شب گذشته توزیع شد.

    رئیس جمعیت هلال احمر رودسر گفت: جمعیت هلال احمر در جریان کمک به سیل زدگان موفق شد ۷۰خانوار محاصره شده در آب را نجات و ۳۰ نفر را نیز در محل مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر رودسر اسکان دهد.

    صالحپور در پایان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر رودسر از شب چهارشنبه اقدام به امدادرسانی در روستاهای گیشاکجان، میان پشته، چینی جان، ابتدای صحنه سرا، گواسرا، سرپل غربی، حسین آباد، احمدآباد و … کرده است.







    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23023

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *