×

رییس هیات بدمینتون گیلان خبر داد: گیلان میزبان دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان باشگاه های کشور

  • کد نوشته: 40675
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۳
  • 62 بازدید
  • ۰
  • دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) در امروز پنجشنبه و فردا به میزبانی گیلان برگزار می شود . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بدمینتون استان، فاتحی گفت: در این مسابقات تیم های سپاهان اصفهان ،نماینده کردستان ، نماینده آمل […]

    رییس هیات بدمینتون گیلان خبر داد: گیلان میزبان دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان باشگاه های کشور
  • دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) در امروز پنجشنبه و فردا به میزبانی گیلان برگزار می شود .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بدمینتون استان، فاتحی گفت: در این مسابقات تیم های سپاهان اصفهان ،نماینده کردستان ، نماینده آمل و نماینده گیلان در گروه الف حضور دارند که دور برگشت مرحله مقدماتی این رقابت ها به میزبانی نماینده گیلان برگزار خواهد شد .

    وی افزود: مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) با شرکت ۷ تیم در قالب دو گروه الف و ب ، به صورت دو مرحله مقدماتی رفت و برگشت و دو مرحله نهایی رفت و برگشت برگزار می شود.

    لازم به ذکر است دور رفت مرحله مقدماتی در گروه الف که در شهر سنندج برگزار شده بود تیم های سپاهان اصفهان با ۷ امتیاز،نماینده گیلان با ۷ امتیاز و نماینده کردستان با ۷ امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40675

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *