×

رییس هیات نجات غریق گیلان خبر داد؛ معرفی منجیان غریق برتر گیلان برای رقابتهای کشوری کیش

  • کد نوشته: 51265
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۳
  • 62 بازدید
  • ۰
  • منجیان برتر گیلان برای شرکت در مسابقات نجات غریق مردان و زنان کشور در کیش انتخاب شدند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی گیلان ، مهرداد مهرگان با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی استخری و دریایی ، در بخش مردان سینا رجبی […]

    رییس هیات نجات غریق گیلان خبر داد؛ معرفی منجیان غریق برتر گیلان برای رقابتهای کشوری کیش
  • منجیان برتر گیلان برای شرکت در مسابقات نجات غریق مردان و زنان کشور در کیش انتخاب شدند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی گیلان ، مهرداد مهرگان با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی استخری و دریایی ، در بخش مردان سینا رجبی مقدم،آرین صیدگاهی، کامیاب رضایی پروج، پدرام دین پرست توحیدی و مرتضی حاجی زاده برای شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور که ۸تا ۱۱آبان در کیش برگزار می شود انتخاب شدند.

    وی افزود؛ در بخش بانوان هم مس از برگزاری انتخابی دریایی و استخری ، حدیثه حسن زاده ، مهگل مروجی ،سارا رمضانی لیمائی ،سارا رخشانفر و سمیه مهربان به عضویت تیم گیلان برای حضور در رقابتهای کشوری که از ۱۱تا ۱۴آبان در کیش برگزار می شود، درآمدند.

    رییس هیات نجات غریق و غواصی گیلان باتوجه به حضور تمامی مدعیان قهرمانی در مسابقات کشوری کیش گفت ؛ تیم مردان و زنان گیلان با تمام قدرت در این مسابقات شرکت می کند و محمود بلوک باشی و اصغربی بک آبادی به عنوان مربی مردان و ستاره بنامتجدد به عنوان مربی بانوان تیم را همراهی خواهند کرد.

    مهرداد مهرگان با تشکر از تمامی اعضای هیات ، هیات رییسه و داوران و مربیان در برگزاری رقابتهای انتخابی گیلان گفت ؛ مسابقات انتخابی گیلان در بخش دریایی در ساحل سپیدکنار انزلی و در بخش استخری در استخر روح بخش رشت برگزارشد که جای تشکر دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51265

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *