×

رییس کمیته جت اسکی و جت بت گیلان خبرداد؛ برگزاری دوره تئوری و عملی جت اسکی در انزلی و چمخاله

  • کد نوشته: 38654
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۱
  • 60 بازدید
  • ۰
  • کلاس مهارت های جت اسکی سواری و گواهینامه از چهارشنبه هفته جاری در انزلی و چمخاله برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، فرزاد بلوکباشی گفت: در این دوره آموزشی مهارت های جت اسکی سواری ،جدیدترین قوانین این رشته آموزش داده می شود […]

    رییس کمیته جت اسکی و جت بت گیلان خبرداد؛ برگزاری دوره تئوری و عملی جت اسکی در انزلی و چمخاله
  • کلاس مهارت های جت اسکی سواری و گواهینامه از چهارشنبه هفته جاری در انزلی و چمخاله برگزار می شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ، فرزاد بلوکباشی گفت: در این دوره آموزشی مهارت های جت اسکی سواری ،جدیدترین قوانین این رشته آموزش داده می شود و به شرکت کنندگانی که در آزمون تئوری و عملی قبول شوند گواهینامه داده خواهدشد.

    رییس کمیته جت اسکی و جت بت گیلان گفت: آزمون تئوری این کلاس ۲۳ و ۲۴ آبان در بندرانزلی و آزمون عملی ۲۵ آبان در چمخاله لنگرود برگزار خواهدشد.

    وی افزود: باوجود اینکه به تازگی فعالیت خود در این کمیته آغاز کرده ام ، برنامه ها و اهداف بزرگی درنظر داریم که یکی از آنها حضور در رقابتهای جت اسکی کشور آذرماه در جزیره هرمز است.

    فرزاد بلوکباشی گفت: برای اولین بار کلاس مهارت جت اسکی سواری درهفته تربیت بدنی باحضور شرکت کنندگانی از سراسرکشور و رییس انجمن این رشته در ایران ، مریم بخشی مدیرکل و تمامی معاونین اداره کل ورزش وجوانان گیلان در اداره بنادر و دریانوردی انزلی برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38654

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *