×

زمین‌گیری سارق محتویات و قطعات خودرو در لاهیجان

  • کد نوشته: 76389
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۶
  • 98 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد […]

    زمین‌گیری سارق محتویات و قطعات خودرو در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از شناسایی و دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد اظهار داشت: عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان است.

    وی در ادامه به وقوع سرقت‌‎های متعدد محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان لاهیجان و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی طی گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را حین سرقت ضبط یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در چند روز اخیر خبر داد و افزود: سارق ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

    این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مردم با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به‌ ویژه سرقت جلوگیری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76389

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *