×

سارق سابقه دار باز هم دستگیر شد

  • کد نوشته: 68953
  • ۱۴۰۰-۰۳-۳۰
  • 59 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: این سارق پس از اعتراف به ۱۱ فقره سرقت روانه زندان شد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “مجید نیکویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع آن از اهداف مهم پلیس است […]

    سارق سابقه دار باز هم دستگیر شد
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: این سارق پس از اعتراف به ۱۱ فقره سرقت روانه زندان شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “مجید نیکویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع آن از اهداف مهم پلیس است اظهار داشت: همکاری مردم و رعایت هشدار‌های پلیس از سوی آنها تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

    وی با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌ برق در روستاهای اطراف شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بازکیاگوراب با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تعقیب سرنخ‌ها، یک متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اذعان داشت: در ادامه تحقیقات و پس از شناسایی خودرو متهم، این فرد حین سرقت سیم برق توسط پلیس دستگیر شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم علاوه بر ۵ فقره سرقت سیم برق به ۳ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال احداث و ۳ فقره سرقت منزل نیز اعتراف کرد.

    سرهنگ نیکویی در پایان با اشاره به اینکه سارق ۳۳ ساله با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد تاکید کرد: شهروندان با ارتقاء سطح آگاهی و حفظ هوشیاری می‌توانند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=68953

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *