×

سال آینده تولید برگ سبز چای افزایش می‌یابد

  • کد نوشته: 10835
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۹
  • 137 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان چای کشور گفت:امید می‌رود میزان تولید برگ سبز،سال آتی نیز به نحو چشمگیری افزایش یابد و با همت بلند چایکاران باغات رها شده بیشتری به چرخه تولید بازگردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،محمدولی روزبهان امروز در جلسه سازمان چای کشور با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید و سازمان […]

    سال آینده تولید برگ سبز چای افزایش می‌یابد
  • رییس سازمان چای کشور گفت:امید می‌رود میزان تولید برگ سبز،سال آتی نیز به نحو چشمگیری افزایش یابد و با همت بلند چایکاران باغات رها شده بیشتری به چرخه تولید بازگردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،محمدولی روزبهان امروز در جلسه سازمان چای کشور با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید و سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:اقدامات صورت‌گرفته از سوی سازمان و شرایط مساعد آب و هوایی و انجام عملیات به‌ زراعی موجب شد که میزان برداشت برگ سبز چای نسبت به سال گذشته،۶۰درصد افزایش داشته باشد.

    وی با اشاره به روحیه نشاط و امیدی که در صنعت چای ایجاد شده خواستار تلاش مضاعف چایکاران برای پیش رو داشتن سالی موفق‌تر شد.

    رییس سازمان چای کشور ادامه‌ داد:پرداخت تسهیلات صندوق با بهره چهار درصد در قالب طرح تغذیه و نگهداری باغات و اعطای وام بدون سود برای انجام عملیات هرس و پرداخت هزینه های بلاعوض آبیاری باغهای چای تا سقف ۸۵ درصد و تسهیلات مربوط به کارخانجات چایسازی،شرایط مناسبی را برای تولید کنندگان فراهم کرده است.

    روزبهان تصریح کرد:امید می‌رود میزان تولید برگ سبز، سال آتی نیز به نحو چشمگیری افزایش یابد و با همت بلند چایکاران باغات رها شده بیشتری به چرخه تولید بازگردند.

    در ادامه جلسه نماینده شرکت مادر تخصصی در خصوص افزایش سرمایه صندوق و عضوگیری اعضاء جدید کارخانجات و چایکاران و بیلان کاری صندوق صحبت کردند و صورت‌های مالی صندوق در یکسال مالی گذشته مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب مجمع رسید./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10835

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *