×

ساماندهی طرح فاضلاب لاهیجان در راستای رفع مشکلات زیست محیطی

  • کد نوشته: 18117
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۴
  • 63 بازدید
  • ۰
  • مدیر امور آبفای لاهیجان از تشکیل کمیته های فرعی تخصصی با موضوع مدیریت پسماند در راستای رفع مشکلات زیست محیطی خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قاسم زاهدی از تشکیل کمیته های فرعی تخصصی با موضوع مدیریت پسماند در راستای رفع مشکلات زیست محیطی خبر داد. مدیر امور آبفای لاهیجان با اشاره […]

    ساماندهی طرح فاضلاب لاهیجان در راستای رفع مشکلات زیست محیطی
  • مدیر امور آبفای لاهیجان از تشکیل کمیته های فرعی تخصصی با موضوع مدیریت پسماند در راستای رفع مشکلات زیست محیطی خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» قاسم زاهدی از تشکیل کمیته های فرعی تخصصی با موضوع مدیریت پسماند در راستای رفع مشکلات زیست محیطی خبر داد.

    مدیر امور آبفای لاهیجان با اشاره به تشکیل کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان با عضویت دستگاههای اجرایی و محوریت فرمانداری اظهار کرد: به منظور برگزاری جلسات به صورت حرفه ای و تخصصی در راستای رفع مشکلات زیست محیطی ۴ کمیته فرعی تخصصی نیز تشکیل و کمیته فاضلاب های شهری و روستایی با دبیری امور آبفای لاهیجان از جمله آنهاست.

    وی در ادامه افزود: این کمیته در زمینه حل مشکلات زیست محیطی و مسائل مربوط به دفع پسماند با موضوعات مرتبط با فاضلابهای شهری و روستایی فعالیت کرده و ساماندهی تانکرهای لجن کش فعال در حوزه شهرستان و اطلاع رسانی درخصوص طرح فاضلاب بهداشتی از اهم مصوبات این کمیته است.

    زاهدی با اشاره به بررسی نحوه ساماندهی و الزام نصب چاه سپتیک در ساخت و سازهای روستایی با هماهنگی بخشداری ها و الزام شهرک صنعتی لاهیجان جهت بهبود فرآیند و بهره برداری مناسب از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لاشیدان را از دیگر مصوبات این کمیته و موارد پیگیری شده آن عنوان کرد.

    مدیر امور آبفای لاهیجان همچنین خاطرنشان کرد: با بررسی امکان اتصال خروجی فاضلابهای روستاهای در مسیر خط انتقال فاضلاب لاهیجان به تصفیه خانه سپهرپشت، پس از بحث و تبادل نظر، امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان ملزم به اجرای آن شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18117

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *