×

سامانه سرد و بارشی از فردا گیلان را فرا می گیرد

  • کد نوشته: 40090
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۸
  • 155 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: سامانه سرد و بارش زا از فردا (پنجشنبه) وارد استان شده و موجب کاهش دما و بارندگی می شود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه است […]

    سامانه سرد و بارشی از فردا گیلان را فرا می گیرد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: سامانه سرد و بارش زا از فردا (پنجشنبه) وارد استان شده و موجب کاهش دما و بارندگی می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه است که به تدریج از فردا بعد از ظهر با ورود سامانه سرد و بارش زا، افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) در ارتفاعات بارش برف و احتمال رعد و برق تا شنبه آینده پیش بینی می شود.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی پراکنده، بعضی نقاط کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری ، به تدریج ابری، بارندگی و وزش باد (به ویژه عصر و شب، پاره ای نقاط شدید) ، اواخر وقت ارتفاعات بالادست بارش برف ذکر کرد.
    غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۱ درجه مربوط به انزلی، کیاشهر، رودسر و منجیل و کمینه دمای فردا را با یک درجه مربوط به دیلمان عنوان کرد.
    غلامی گفت: بیشینه دمای امروز رشت ۱۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز ۱۰ درجه خواهد بود.
    وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با نزدیک به ۱۳ میلیمتر مربوط به کیاشهر بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40090

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *