×

سامان حسینی نوید به عنوان رئیس مجمع مشورتی دولت چهاردهم در لاهیجان انتخاب شد

  • کد نوشته: 105022
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۱
  • 85 بازدید
  • ۰
  • مجمع مشورتی دولت چهاردهم در شهرستان لاهیجان، اولین رئیس دوره‌ای این مجمع را برگزید....
    سامان حسینی نوید به عنوان رئیس مجمع مشورتی دولت چهاردهم در لاهیجان انتخاب شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، مجمع مشورتی دولت چهاردهم در لاهیجان مهندس سامان حسینی نوید را به عنوان اولین رئیس دوره‌ای این مجمع برگزید.

    بر همین اساس در دومین جلسه مجمع مشورتی دولت چهاردهم لاهیجان که با حضور اکثریت اعضا محترم و معزز برگزار گردید مطابق مصوبات قبلی در خصوص تعیین ریاست این مجمع و بازه زمانی دوره ی ریاست آن مهندس حسینی نوید برای یک دوره چهارماهه منتخب اعضا مجمع مشورتی گردید . لازم به ذکر است این جلسه با حضور سیزده نفر از اعضا برگزار و ایشان با کسب ۱۲ رأی بعنوان ریاست دوره ای این شورا انتخاب شدند.

    در ادامه این جلسه بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص تشکیل کارگروه های تخصصی سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی و جوانان در دستور کار آتی مجمع قرار گرفت که به زودی با تشکیل ارکان اصلی این کارگروه ها هر کدام از آنان موظف به ایجاد فراخوان عمومی در فضای مجازی بجهت دعوت از حضور اقشار مختلف مردمی ازا اقشار ، صنوف و جناح های مختلف خواهند بود .

    این جلسه به دعوت ریاست ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان برگزار گردید که بنا بر اعلام رسمی دو عضو غائب در جلسه روز گذشته ، از جلسات دیگر ، با توجه به تصمیم گیری در خصوص بسیاری از موارد حائز اهمیت ، حضور بعمل خواهند آورد.

    گفتنی است اسامی ۱۵ عضو مجمع مشورتی دولت چهاردم پیش از این در رسانه های خبری منعکس گردیده بود .

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105022

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *