×

سخنان حجت الاسلام عبدالله زاده در خطبه های این هفته شهرستان لاهیجان

  • کد نوشته: 2994
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۸
  • 111 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته شهرستان لاهیجان با اشاره به  ماه مبارک رمضان و فرصت هایی که در این ماه برای توبه و بخشش گناهان بندگان فراهم شده اظهار داشت: باید از این ایام که فرصت هایی برای خدمت به مردم، خواندن قرآن و عبادت پروردگار فراهم آمده استفاده کنیم. […]

    سخنان حجت الاسلام عبدالله زاده در خطبه های این هفته شهرستان لاهیجان
  • حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته شهرستان لاهیجان با اشاره به  ماه مبارک رمضان و فرصت هایی که در این ماه برای توبه و بخشش گناهان بندگان فراهم شده اظهار داشت: باید از این ایام که فرصت هایی برای خدمت به مردم، خواندن قرآن و عبادت پروردگار فراهم آمده استفاده کنیم.

    خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سرویس های جاسوسی، شبکه های ماهواره ای به گونه ای تبلیغ میکنند و مسائل دینی،فساد و فحشا را رواج می دهند افزود: دشمنان تلاش دارند جوانان ما را به سمت فحشا بکشند.

    وی در ادامه با بیان اینکه برخی اوقات برخی مسائل گفته می شود ولی توسط گوینده عمل نمی شود افزود: برزرگترین گناه برای کسی است که در عرصه تبلیغ قرار میگیرد و تبلیغ می کند، اما خودش عامل به تبلیغ خود نیست.

    خطیب جمعه لاهیجان در ادامه بابیان اینکه رئیس اداره ای که در نماز جماعت شرکت نمی کند، کارمندان او نیز به نماز جماعت اهمیتی نمی دهند گفت:وقتی حجاب خانواده فلان رئیس اداره مناسب نباشد نمی تواند از کارمندانش نیز انتظار رعایت حجاب اسلامی را داشت.

    وی با بیان اینکه امروز هفتصد کانال ماهواره برعلیه دین تبلیغ می کنند و مسائل ضددینی، فساد و فحشا را رواج می دهند گفت: متاسفانه امروزه در کنار صنعت فروش اسلحه و تجارت های عظیم، تجارت غیرقانونی قاچاق مواد مخدر با آن برابر می کند.

    خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با بیان اینکه چهارصد و پنجاه نوع مواد مخدر در جهان تولید می شود که سود خالصی برابر با پانصد تا ششصد میلیارد دلار است گفت: در این راه نیروهای انتظامی و نظامی بسیاری شهید شدند و این مسیر مبارزه تا نابودی قاچاقیان و تولید کنندگان ادامه دارد.

     

    وی با اشاره به برجام و عدم برداشته شدن تحریم ها با بیان اینکه تحریم ها برداشته نشده و پول های بلوکه شده بازگردانده نشده است افزود: دشمن شناسی ما نباید ضعیف شود و از دشمن دشمنان غافل شویم، دشمن ما هنوز آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

    خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به سکوت سازمان ملل در برابر کشتار هزاران زن و کودک یمنی گفت: عربستان با پول، دهان رئیس سازمان ملل را بسته است، این همه جنایت عربستان سعودی در یمن را چگونه فراموش کرده اند.

    وی در ادامه با انتقاد از برخی روسای ادارات گفت: روسای ادارات مواظب زیردستان خود باشند زیرا برخی از دفترداران برای خودحکومت تشکیل داده اند و در نبود رئیس اداره، مدیریت می کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2994

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *