×

سخنگوی باشگاه سپیدرود؛ مخالفت مالک باشگاه با استعفای کریمی / کریمی باقدرت به کارش ادامه می‌دهد

  • کد نوشته: 28785
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۰
  • 165 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی باشگاه سپیدرود گفت: مالک باشگاه مخالفت خود را با استعفای علی کریمی اعلام کرده است و تا پایان قرارداد دو و نیم ساله از وی حمایت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرهاد خراسانی اظهار کرد: مالک باشگاه سپیدرود قاطعانه از علی کریمی حمایت می‌کند و ضمن مخالفت با استعفای ایشان، از […]

    سخنگوی باشگاه سپیدرود؛ مخالفت مالک باشگاه با استعفای کریمی / کریمی باقدرت به کارش ادامه می‌دهد
  • سخنگوی باشگاه سپیدرود گفت: مالک باشگاه مخالفت خود را با استعفای علی کریمی اعلام کرده است و تا پایان قرارداد دو و نیم ساله از وی حمایت می‌کند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرهاد خراسانی اظهار کرد: مالک باشگاه سپیدرود قاطعانه از علی کریمی حمایت می‌کند و ضمن مخالفت با استعفای ایشان، از هواداران می‌خواهد همچون گذشته حامی تیم باشند.

    خراسانی پیرامون حواشی اخیر مربی سپیدرود گفت: فدراسیون در برخورد با علی کریمی سلیقه‌ای عمل می‌کند و به‌عنوان‌مثال درحالی‌که حضور ایشان در کنفرانس خبری را ممنوع اعلام کرده است، مربی مشکی پوشان (غلامرضا عنایتی) با شرایطی مشابه علی کریمی (نداشتن مدرک A) در کنفرانس خبری حضوری می‌یابد.

    وی با بیان اینکه دیدار مقابل سایپا سکوی پرتاب سپیدرود خواهد بود اظهار کرد: با حمایت همه‌جانبه هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی می‌توانیم در مقابل تیم سایپا پیروز از زمین مسابقه بیرون بیاییم و از جمع تیم‌های انتهای جدول جدا شویم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28785

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *