×

سخنگوی شورای رشت خبر داد: فرآیند انتخاب شهردار رشت در حال انجام است

  • کد نوشته: 44993
  • ۱۳۹۸-۰۱-۳۱
  • 216 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ارائه برنامه توسط گزینه‌های کاندید تصدی جایگاه شهردار رشت در راستای انجام فرآیند انتخاب شهردار در ساختمان شورای شهر در حال انجام است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، فاطمه شیرزاد دقایقی پیش در گفت‌وگویی با اشاره به عدم برگزاری جلسه صبح امروز شورانشینان پیرامون انتخاب […]

    سخنگوی شورای رشت خبر داد: فرآیند انتخاب شهردار رشت در حال انجام است
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ارائه برنامه توسط گزینه‌های کاندید تصدی جایگاه شهردار رشت در راستای انجام فرآیند انتخاب شهردار در ساختمان شورای شهر در حال انجام است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، فاطمه شیرزاد دقایقی پیش در گفت‌وگویی با اشاره به عدم برگزاری جلسه صبح امروز شورانشینان پیرامون انتخاب شهردار رشت اظهار کرد: از افراد کاندید تصدی جایگاه شهردار رشت بر اساس نام خانوادگی حروف الفبا دعوت‌شده و در حال حاضر بهزاد افشار یکی از پنج کاندید این جایگاه در حضور اعضای شورای شهر در حال ارائه برنامه‌های خود است.

    وی با تأکید بر اینکه فرآیند انتخاب شهردار رشت باید در اسرع وقت به سرانجام برسد بیان کرد: فرامرز جمشیدپور، بهزاد افشار، ناصر حاج محمدی، سیروس شفقی، رحیم شوقی پنج گزینه‌ای هستند که برای ارائه برنامه‌شان به جلسه امروز شورا دعوت‌شده‌اند.

    به گزارش گیل و دیلم، طبق اعلام قبلی قرار بود جلسه انتخاب شهردار رشت در جلسه صبح امروز انجام شود ولی این جلسه شورا به دلایل نامعلومی برگزار نشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44993

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *