×

سخنگوی شورای شهر لاهیجان : ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی برای بانوان امری لازم و ضروری است

  • کد نوشته: 15111
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۸
  • 155 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان، ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر لاهیجان در گفتگویی در ارتباط با احداث اولین پارک بانوان در شرق گیلان توسط شهرداری لاهیجان اظهار داشت : بسیارخوشحالم که امروز به همت تیم مدیریت شهری شاهد کلنگ زنی اولین پارک بانوان شرق […]

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان : ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی برای بانوان امری لازم و ضروری است
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان، ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر لاهیجان در گفتگویی در ارتباط با احداث اولین پارک بانوان در شرق گیلان توسط شهرداری لاهیجان اظهار داشت : بسیارخوشحالم که امروز به همت تیم مدیریت شهری شاهد کلنگ زنی اولین پارک بانوان شرق گیلان در لاهیجان می باشم .

    وی گفت: خدا را شاکرم که به عنوان یک عضو ورزشی بر اساس تجربیات اجرایی در شهرداری تهران از ابتدای دوره چهارم پیگیر این موضوع بودم تا بانوان بزرگوار شهرم امکان فعالیت های هوازی در فضای مناسبتری داشته باشند . هر چند این مهم بدون حمایت تمامی اعضای شورا و شهردار و سایر عوامل اجرایی شهرداری میسر نمی گردید و در نهایت حمایت فرماندار محترم بسیار تأثیر گذار بود .

    ابراهیم مهربان ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی برای بانوان را امری لازم و ضروری دانست و ابراز امیدواری نمود در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشیم .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15111

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *