×

سخنگوی شورای شهر لاهیجان: نقدهای غیر منصفانه را به جان می خریم

  • کد نوشته: 43102
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۲
  • 285 بازدید
  • ۰
  • جواد نجار تمیزکار گفت: همه ما داخل یک کشتی نشسته ایم  و همه باید تلاش کنیم با همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، این نظام حفظ شود و مردم راضی باشند و شرمنده مردم نباشیم . دشمن می خواهد نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد. نظامی که با خون […]

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان: نقدهای غیر منصفانه را به جان می خریم
  • جواد نجار تمیزکار گفت: همه ما داخل یک کشتی نشسته ایم  و همه باید تلاش کنیم با همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، این نظام حفظ شود و مردم راضی باشند و شرمنده مردم نباشیم . دشمن می خواهد نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد. نظامی که با خون جوانان این کشور آبیاری شده هیچ وقت از بین نخواهد رفت . اینها شعار نیستند و حقیقت های اجتماع هستند. 

    گیل و دیلم |سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت : مردم لاهیجان سالها چشم انتظار بازگشایی جزیره لاهیجان بودند و در دوره های مختلف از شورای خود خواستند تا جزیره را پس بگیرند . جزیره ای که ۲۲  سال قبل از تشکیل شوراها ، برای سرمایه گذاری در اختیار فردی قرار گرفت و متأسفانه قراردادی بسته شد و موفقیت آمیز نبوده است .

    تمیزکار گفت : خوشبختانه به لطف خدا و حمایت شورای شهر و شهردار لاهیجان ، این کار در اولویت قرار گرفت و با حمایت مسئولین به ویژه دستگاه قضا که با نگاه موشکافانه و رأی کارشناسی عادلانه  ، توانستیم جزیره را پس بگیریم .  

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان در ادامه گفت : متأسفانه در فضای مجازی نقد های غیر منصفانه ای نسبت مدیریت شهری لاهیجان می شود این نقدهای غیرمنصفانه را به جان می خریم وبر این نگاه هستیم که باید مردم را راضی نگه داریم و این اتفاقات خوب را برای مردم رقم بزنیم . 

    عضو شورای شهر لاهیجان بیان داشت : خدا را شاکریم که با سربلندی و همت همه بزرگان شهر توانستیم جزیره را به مردم برگردانیم و خوشحالیم در شهری زندگی می کنیم که مردمی آگاه و با فرهنگ  دارد و ناظر خوبی هستند و شجاعانه نقد می کند .  

    وی افزود: همه ما داخل یک کشتی نشسته ایم  و همه باید تلاش کنیم با همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، این نظام حفظ شود و مردم راضی باشند و شرمنده مردم نباشیم . دشمن می خواهد  نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد . نظامی که با خون جوانان این کشور آبیاری شده هیچ وقت از بین نخواهد رفت . اینها شعار نیستند و حقیقت های اجتماع هستند . 

    وی گفت: جنگ را بر ما تحمیل کردند . دشمنی های مختلف در زمینه های اجتماعی انجام  دادند و امروز جنگ اقتصادی را همه احساس می کنیم اما خم به ابرو نمی آوریم و در راهپیمایی های مختلف حضوری پر رنگ داریم و همه نقشه هایشان نقش برآب می شود .

    تمیزکار افزود : انقلاب ما مبتنی بر آموزه های دینی است و این مهم موجب شده تا انقلاب و حکومت ما با انقلاب های دیگر فرق داشته باشد . 

    وی بیان داشت : شورای شهر و شهرداری لاهیجان سعی کرده در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی و در مناطق مختلف شهر فعالیت داشته باشد. در حاشیه شهر همچون بلوار دیلمان ، خیابان رزمندگان ، خیابان حزین ، کوه بیجار فعالیتهای عمرانی چشمگیری انجام شده  و در منطقه مهمانپذیر شهر نیز شهرداری فعالیت داشته است . 

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان اظهار داشت : شهرداری در حوزه فرهنگی  و مناسبتهای ملی و مذهبی ، اقدام به برپایی جشن هایی برای ایجاد شور و نشاط معنوی کرده است.  

    وی با اشاره به پیاده راه میدان وحدت تا میدان انقلاب افزود : به همت مسئولین شهر و شهردارلاهیجان ، بودجه ای که برای کلیه شهرها از سوی دولت برای بازآفرینی شهری درنظر گرفته شده بود توسط شهرداری جذب و این پیاده راه در حال احداث است و انشالله به زودی به بهره برداری می رسد . 

    جواد نجار تمیزکار بیان داشت : در هفته جاری میزبان ریاست محترم جمهوری هستیم . با همه مشکلات و جنگ اقتصادی که امروز همه ما با آن درگیر هستیم ، اما چشم دشمن به این تجمعات است که ببیند نظام و دولت را حمایت می کنیم یا از هم پاشیده ایم . با حضور و مشارکت سعی می کنیم به کوری چشم دشمنان بگوییم ما ایستاده ایم و مقاومت می کنیم و هیچ کس نمیتواند خونهایی را که در این کشور ریخته شده پایمال کند . یادمان باشد در همه مقاطعی که نظام به ما نیاز دارد باید حضور داشته باشیم و باید استقبال خوبی از ریاست محترم داشته باشیم  . چون نظام و رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت می کند ما نیز باید از دولت حمایت کنیم . 

    ایشان در پایان سخنان خود، از کلیه پرسنل شهرداری  به ویژه رفتگران عزیز، پرسنل فضای سبز ، آتش نشانی ، عمرانی که یار و یاور مدیریت شهری هستند قدردانی نمود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43102

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *