×

سرانه فضای ورزشی صومعه‌سرا بالاتر از میانگین کشوری است

  • کد نوشته: 34176
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۴
  • 66 بازدید
  • ۰
  • فرماندار صومعه‌سرا گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان صومعه‌سرا ۱.۷درصد و بالاتر از میانگین کشوری است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،مهندس علی فتح‌اللهی در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که در محل فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا از نظر سرانه فضای ورزشی در سطح استانی و کشوری از وضعیت […]

    سرانه فضای ورزشی صومعه‌سرا بالاتر از میانگین کشوری است
  • فرماندار صومعه‌سرا گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان صومعه‌سرا ۱.۷درصد و بالاتر از میانگین کشوری است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،مهندس علی فتح‌اللهی در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که در محل فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا از نظر سرانه فضای ورزشی در سطح استانی و کشوری از وضعیت مطلوبی بهره‌مند است.

    وی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان صومعه‌سرا ۱.۷درصد و بالاتر از میانگین کشوری است،افزود: صومعه‌سرا دارای ۱۶باشگاه دولتی،۴۶ باشگاه و سالن خصوصی است.

    فتح‌اللهی به وجود ۴ سالن نیمه‌کاره در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این پروزژه‌ها از پیشرفت ۸۰ درصدی برخودارند.

    وی با اشاره به وجود سالن‌های تخصصی نظیر کشتی، تنیس روی میز،تکواندو در شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات انجام شده در حوزه ورزش شهرستان موجب رضایت نسبی شده است.

    فتح‌اللهی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای دو هزار و ۴۶۴ ورزشکار بیمه شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آینده شاهد حضور بانوان در ورزشگاه خواهیم بود باید از اکنون زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

    وی به احداث سالن ورزشی در منطقه گوراب‌زرمیخ با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰درصد اشاره کرد و گفت: ورزش عاملی موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

    فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه ورزش زیربنایی‌ترین کاری است که ناهنجاری‌ها را به حداقل می‌رساند،اظهار کرد: ورزش موجب شور و نشاط در جامعه می‌شود.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34176

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *