×

سردار علیزاده نماینده فعلی رودسر و املش را به مناظره فراخواند

  • کد نوشته: 54307
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۰
  • 303 بازدید
  • ۰
  • سردار علیزاده درخواست مناظره با نماینده فعلی را در یک مکان عمومی و با حضور اقشار مختلف مردمی و کاندیداهای رودسر و املش مطرح کردند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی،جعفری دبیر سیاسی دفتر ارتباطات مردمی سردار نظرعلی علیزاده دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار علیزاده به صورت رسمی از […]

    سردار علیزاده نماینده فعلی رودسر و املش را به مناظره فراخواند
  • سردار علیزاده درخواست مناظره با نماینده فعلی را در یک مکان عمومی و با حضور اقشار مختلف مردمی و کاندیداهای رودسر و املش مطرح کردند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی،جعفری دبیر سیاسی دفتر ارتباطات مردمی سردار نظرعلی علیزاده دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار علیزاده به صورت رسمی از اسدالله عباسی نماینده فعلی شهرستانهای رودسر و املش برای مناظره دعوت کرد.

    وی با بیان اینکه امیدواریم آقای عباسی پاسخ مثبتی به این مناظره داده و در این جلسه حضور یابد افزود: پیشنهاد ما برای برگزاری مناظره در روز نخست تبلیغات رسمی انتخابات یازدهم است.

    دبیر سیاسی دفتر سردار علیزاده گفت: سردار علیزاده درخواست مناظره با آقای عباسی را در یک مکان عمومی و با حضور اقشار مختلف مردمی و کاندیداهای محترم رودسر و املش را مطرح کردند.

    جعفری تصریح کرد: شرکت در مناظره سبب شناخت بیشتر مردم و واکاوی بسیاری از مسائل پیشرفت و تعالی رودسر و املش بوده و منتظریم تا آقای عباسی به این دعوت مردمی پاسخ مثبت دهند چراکه پاسخگویی به مردم از ابتدایی‌ترین وظایف نمایندگان و کاندیداها است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54307

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *