×

سردار میرحیدری : امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است

  • کد نوشته: 9427
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۸
  • 117 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه سازماندهی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان، گفت: امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است. این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروی […]

    سردار میرحیدری : امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است
  • فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است.
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه سازماندهی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان، گفت: امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است.
    این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا عملیاتی عمل می کند، اظهار داشت: باید ضرورت و جدیت مبارزه با قاچاق را درک کنیم.
    وی با اشاره به اینکه حقوق همه آحاد جامعه باید به صورت یکسان رعایت شود، تصریح کرد: تضاد و نابرابری، به ناهنجاری های اجتماعی دامن می زند.
    فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه اقتصاد سالم، نقش مهمی در برقراری امنیت دارد، اظهار داشت: بیکاری و رکود اقتصادی که نتیجه گسترش قاچاق است، تهدیدی بزرگ برای جامعه به شمار می‌رود.
    این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سودجویان به هیچ چیزی بجز منفعت شخصی فکر نمی کنند، افزود: نقش اصناف در انتقال و انعکاس اخبار کالاهای قاچاق بسیار کلیدی است.
    وی با یادآوری اینکه پلیس گیلان در مبادی ورودی استان توفیق قابل توجهی در کشف قاچاق کالا داشته، گفت: برخورد با قاچاق باید منسجم،قوی و قاطع باشد.
    فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۱۷ درصدی کشفیات قاچاق در استان خبر داد و تصریح کرد: اگر امروز به فکر فرهنگ و اقتصاد نباشیم، مدیون آیندگان خواهیم بود.
    سردار میرحیدری هدف اصلی استکبار را ضربه زدن به چرخه اقتصادی کشور عنوان کرد و بیان داشت: کسانی که وارد حمل و نقل و توزیع کالاهای قاچاق شوند به کارگران و تولیدگران کشور خود خیانت می کنند.
    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه باید اصناف مراقب حدود الهی و ارزشی در بازار باشند، تاکید کرد: اقتصاد و پول نباید جای اعتقادات و تدین و فرهنگ جامعه را بگیرد.
    فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر نقش شهروندان در مقابله با قاچاق، خاطرنشان کرد: همکاری در ریشه کنی قاچاق خدمت بزرگی به اقتصاد استان و کشور است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9427

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *