×

سرعت باد در رشت به ۳۵ کیلومتر بر ساعت رسید

  • کد نوشته: 53370
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۹
  • 211 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی عصر امروز سرعت باد در لحظه در شهرهای رشت در مرکز و صومعه سرا در غرب استان به ۳۵ کیلومتر بر ساعت رسید. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی غروب پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت باد در  این […]

    سرعت باد در رشت به ۳۵ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی عصر امروز سرعت باد در لحظه در شهرهای رشت در مرکز و صومعه سرا در غرب استان به ۳۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی غروب پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت باد در  این شهرها به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است؛  اما عصر امروز در لحظاتی به ۳۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

    وی تصریح کرد: نقشه های هواشناسی نشاندهنده آنست که با نفوذ سامانه بارشی و شمالی شدن جریانات، شرایط برای ابرناکی، کاهش دما، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید)، ارتفاعات بارش برف و احتمال رعدو برق تا اواسط هفته آینده مهیاست.

    وی اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی  آسمان استان برای فردا( جمعه) ؛  نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارندگی،  وزش باد ( گاهی شدید) و احتمال رعد و برق  و ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.

    غلامی  به بیشینه و کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره و بیان کرد: بیشینه و کمینه دما در استان طی شبانه روز گذشته برای منجیل و رودبار ۱۸ درجه سلسیوس و برای جیرنده با یک درجه زیر صفر( منفی یک درجه سلسیوس ) ثبت شده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای استان را نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در رشت ۱۵ و پنج درجه سلسیوس عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53370

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *