×

سرقت مسلحانه بانک در رشت

  • کد نوشته: 7466
  • ۱۳۹۵-۰۹-۰۱
  • 197 بازدید
  • ۰
  • حمله مسلحانه دو مرد به بانک تجارت رشت شعبه صدا و سیمای گیلان با مضروب کردن رئیس شعبه و سرقت مقداری پول نقد به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از گیل نگاه ساعت ۷:۳۰ صبح امروز دوشنبه اول آذرماه دو مرد با حضور در بانک تجارت شعبه صدا و […]

    سرقت مسلحانه بانک در رشت
  • حمله مسلحانه دو مرد به بانک تجارت رشت شعبه صدا و سیمای گیلان با مضروب کردن رئیس شعبه و سرقت مقداری پول نقد به پایان رسید.
    %d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%b1%d8%b4%d8%aa-2
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از گیل نگاه ساعت ۷:۳۰ صبح امروز دوشنبه اول آذرماه دو مرد با حضور در بانک تجارت شعبه صدا و سیمای رشت به تهدید کارکنان پرداختند و بعد از درگیری با رئیس شعبه مقداری وجه نقد را به سرقت بردند.

    براساس گزارش های اولیه سارقان به سلاح سرد مجهز بودند و با استفاده از چاقو ضرباتی به بدن رئیس ۵۰ ساله شعبه وارد کردند. آنها بعد از مجروح کردن رئیس شعبه و سرقت پول با موتور سیکلت از محله حادثه فرار کردند.

    پس‌از این حادثه رئیس این شعبه برای درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد که پیگیری های گیل نگاه حاکی از مساعد بودن حال وی پس از درمان های اولیه است.

    تماس‌ها با معاونت اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی گیلان حاکی از تلاش پلیس برای بازداشت سارقان این حادثه است.

    یک مقام آگاه در معاونت اطلاع رسانی نیروی انتظامی گیلان دقایقی قبل بیان داشت رقم سرقت شده از بانک تجارت شعبه صدا و سیمای رشت ۴۷ میلیون تومان است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7466

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *