×

سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در گیلان

  • کد نوشته: 39518
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۳
  • 67 بازدید
  • ۰
  • معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گیلان از سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در زمینه گردشگری،تولید صنایع سلولزی و قطعات ماشین آلات در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، سید محمد احمدی در حاشیه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان املش گفت: با توجه به سیاستهایی که در استان تدوین […]

    سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در گیلان
  • معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گیلان از سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در زمینه گردشگری،تولید صنایع سلولزی و قطعات ماشین آلات در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، سید محمد احمدی در حاشیه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان املش گفت: با توجه به سیاستهایی که در استان تدوین شده و با توجه به تاکید استاندار گیلان تاکنون درسطح ۹ شهرستان استان کارگروه رفع موانع تولید تشکیل و ۱۳۸ مصوبه اجرا شده است.

    وی افزود: ۲۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش برای رونق تولید شهرستان املش منظور شده و تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده است.

    معاون اقتصادی استاندار گیلان گفت: در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و فعال کردن کارگروه اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری توسط استان در حال انجام است و اهتمام لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

    احمدی، از سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در زمینه گردشگری، صنایع سلولزی و قطعات ماشین آلات در استان خبر داد. 

    منبع: ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39518

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *