×

سرهنگ احدی خبر داد: کشف ۱۷ کیلو هروئین و تریاک در گیلان

  • کد نوشته: 16738
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۱
  • 70 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک و ۴ کیلوگرم هروئین در استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ احدالله احدی،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اظهار کرد:در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر،بررسی موضوع […]

    سرهنگ احدی خبر داد:  کشف ۱۷ کیلو هروئین و تریاک در گیلان
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک و ۴ کیلوگرم هروئین در استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ احدالله احدی،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اظهار کرد:در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر،بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه ماموران پس اطلاع از صحت موضوع، موفق به شناسایی متهم شدند،افزود:پلیس با شناسایی خودروی پراید متهم، این خودرو را در رودسر متوقف کرد.

    سرهنگ احدی با تاکید بر اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد:متهم ۳۳ ساله این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.

    وی با بیان اینکه ماموران انتظامی خودروی سواری یک قاچاقچی را در سراوان رشت شناسایی کردند،افزود:در بازرسی از این خودرو ۱۳ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

    این مقام انتظامی با تاکید بر دستگیری راننده ۴۵ ساله این خودرو به همراه یک همدست،خاطرنشان کرد:شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16738

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *