×

سرپرست اداره کل منابع طبیعی گیلان: سیاست کاری منابع طبیعی گیلان بر مبنای حفاظت استوار است

  • کد نوشته: 15427
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۳
  • 125 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان سیاست کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را بر مبنای حفاظت استوار دانست و گفت: این روند همواره پیگیری خواهد شد تا بتوانیم استانی نمونه و سرسبز داشته باشیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»دکتر محسن یوسف پور سیاست کاری اداره کل منابع طبیعی و […]

    سرپرست اداره کل منابع طبیعی گیلان:  سیاست کاری منابع طبیعی گیلان بر مبنای حفاظت استوار است
  • سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان سیاست کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را بر مبنای حفاظت استوار دانست و گفت: این روند همواره پیگیری خواهد شد تا بتوانیم استانی نمونه و سرسبز داشته باشیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»دکتر محسن یوسف پور سیاست کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را بر مبنای حفاظت استوار دانست و اظهار کرد: تمامی اقدامات و عملکردهای این اداره کل زمانی نتیجه مثبت خود را نشان می دهد که مسائیل حفاظت و صیانت از جنگل ها و مراتع به خوبی اجرا شود.

    وی افزود:اولین اقدام شاخصی که با شروع سال جدید به انجام رسیده است،تشکیل گشت های ویژه حفاظتی بوده که از آغاز این طرح تاکنون بازخورد های خوبی را شاهد بوده ایم.

    سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ضمن تاکید بر تقویت واحدهای سرجنگلبانی از لحاظ نیرو و امکانات، تصریح کرد: بایستی شرایط بسیار سختی از لحاظ حفاظتی فراهم آوریم تا اندیشه تخریب و تصرف جنگل و مرتع از ذهن متخلفان و متجاوزان به انفال الهی پاک شود.

    یوسف پور با اشاره به نیاز بازار به چوب و فراورده های مرتبط با آن،عنوان کرد:توسعه زراعت چوب به خصوص صنوبرکاری ضمن کاهش آلودگی های زیست محیطی، ایجاد فضای مناسب و تولید اکسیژن بیشتر،منبع جایگزینی برای رفع نیاز بازار داخلی و صنایع سلولزی به چوب خواهد بود.

    وی به سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان اشاره و خاطرنشان کرد:در طی این سفر توانسته ایم بین وزرای محترم جهاد کشاورزی و صنایع به توافق مشترکی برای تضمین خرید تولیدات چوبی زارعین صنوبر دست یابیم تا کشاورزانی که اقدام به زراعت چوب می کنند دغدغه ای از حیث برگشت سرمایه و کسب سود مناسب نداشته باشند.

    این مقام ارشد در صیانت از منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه هشیاری ماموران منابع طبیعی و مشارکت مردم طبیعت دوست در پاسداشت سرمایه های ملی فضا را برای متخلفان و زیاده خواهان از ثروت های عمومی کشور نا امن کرده است،یادآور شد:این روند به عنوان سیاست کلی و اولین اصل کاری همواره پیگیری خواهد شد تا بتوانیم استانی نمونه و سرسبز داشته باشیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15427

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *