×

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان خبر داد: افتتاح ۱۱۶ طرح عمرانی با اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان در گیلان

  • کد نوشته: 35302
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۹
  • 105 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان گفت: در هفته دولت سال‌جاری۱۱۶ طرح در بخشهای مختلف راهسازی ،مسکن وساختمان آماده بهره برداری است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی خاوری گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ارائه خدمات به مردم تسریع یابد و هر ساله در این هفته مهم و ارزشمند پروژه‌‌های زیادی […]

    سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان خبر داد: افتتاح ۱۱۶ طرح عمرانی با اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان در گیلان
  • سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان گفت: در هفته دولت سال‌جاری۱۱۶ طرح در بخشهای مختلف راهسازی ،مسکن وساختمان آماده بهره برداری است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی خاوری گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ارائه خدمات به مردم تسریع یابد و هر ساله در این هفته مهم و ارزشمند پروژه‌‌های زیادی در شهرستان، استان و کل کشور در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به ملت عزیز ایران به بهره‌‌برداری می‌‌رسد.

    وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۱۱۶ پروژه با اعتباری بالغ ۱۲۸ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان افتتاح می‌‌شود،گفت: این طرح ها شامل افتتاح ۷۱۷واحد مسکن مهر در سراسراستان گیلان ، بهسازی و روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی بطول۱۱.۳ کیلومتر ،احداث ،بهسازی وروکش راههای روستایی جمعا بطول۲۷۶.۶۷ کیلومتر ،احداث پل ارتباطی احداث ساختمان بخشداری دیلمان ،احداث اداره استاندارد لاهیجان واحداث فاز اول ساختمان فرمانداری آستارا است.

     خاوری با بیان اینکه از مجموع ۹۱۳۰کیلومتر راه روستایی در استان ،بیش از ۴۸۳۹ کیلومتر آن از آسفالت برخوردار است تصریح کرد: تا دوسال قبل متوسط پوشش آسفالت در راههای روستایی گیلان از حد کشوری پایین تر بوده اما طی سالهای اخیر با نگاه ویژه دولت وکوشش مجموعه راه وشهرسازی استان وهمت بخش خصوصی روند عملیات آسفالت راههای روستایی شدت گرفته و این رقم به ۵۳ درصد رسیده است.

    وی افزود: درحوزه مسکن مهر نیز از مجموع ۵۱۳۷۰ واحد تعهدات راه و شهرسازی استان،با احتساب واحد های تحویلی هفته دولت بالغ ۴۱۳۳۹واحد به متقاضیان واگذار شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35302

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *