×

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان گیلان به‌طور رسمی ثبت شد

  • کد نوشته: 12314
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۹
  • 63 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با بیان اینکه انجمن خیرین کتابخانه ساز گیلان به‌طور رسمی ثبت شد گفت: تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز برکات و دستاوردهای مهمی در عرصه کتابخانه‌های عمومی استان دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» زهرا بدن‌آرا با بیان اینکه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان به طور رسمی در […]

    سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان گیلان به‌طور رسمی ثبت شد
  • سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با بیان اینکه انجمن خیرین کتابخانه ساز گیلان به‌طور رسمی ثبت شد گفت: تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز برکات و دستاوردهای مهمی در عرصه کتابخانه‌های عمومی استان دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» زهرا بدن‌آرا با بیان اینکه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان به طور رسمی در استان گیلان ثبت شد اظهار داشت: این انجمن با تلاش ویژه به طور نهایی در استان گیلان ثبت و رسمی شد.

    سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به ظرفیت خیرین در استان گیلان و با تاکید بر اینکه خیرین در گیلان همواره در تمامی حوزه‌ها گام‌های موثری برداشتند افزود: در تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز در گیلان گام‌های مثبتی از سوی خیرین و حامیان کتاب در گیلان برداشته شده است.

    بدن‌آرا با بیان اینکه پس از تلاش‌های گسترده در راستای این اقدام خیرخواهانه فرهنگی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در استان با تایید استاندار به ثبت نهایی رسید خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن مذکور برکات و دستاوردهای مهم و تاثیرگذاری در عرصه کتابخانه‌های عمومی استان دارد.

    وی با اشاره به اینکه از چند سال اخیر جلسات متعددی در راستای تشکیل هیئت موسس، هیئت امنا، انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل این انجمن با خیرین در استان گیلان تشکیل شده است تصریح کرد: روند ثبت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در گیلان از سال ۹۴ با تشکیل جلسات رسمی با حضور مدیران ارشد استان به‌طور رسمی آغاز شد.

    سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان اهداف این انجمن را استفاده از ظرفیت خیرین در کمک به ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گیلان عنوان کرد و افزود: با ثبت و ایجاد این انجمن در شهرستان‌ها امید است بتوانیم شاهد فعالیت خیرین شهرستانی در حوزه کتاب و کتابخوانی در گیلان باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12314

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *