×

سرپرست فرمانداری رودسر: تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت آب در رودسر ضروری است

  • کد نوشته: 33460
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۶
  • 163 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر برضرورت تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت آب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برای مدیریت مناسب منابع آبی شهرستان نیازمند تهیه این طرح هستیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر شنبه در نشست کمیته منابع آب رودسر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: تهیه […]

    سرپرست فرمانداری رودسر: تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت آب در رودسر ضروری است
  • سرپرست فرمانداری رودسر برضرورت تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت آب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برای مدیریت مناسب منابع آبی شهرستان نیازمند تهیه این طرح هستیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر شنبه در نشست کمیته منابع آب رودسر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت آب برای شهرستان رودسر مهم و حائز اهمیت است.

    وی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی آب در سطح شهرستان رودسر، افزود: اینکه در این باره تنها به مصرف و مدیریت بهینه آب توجه شود کافی نبوده بلکه باید در کنار فرهنگ سازی در چارچوب قانون با متخلفان برخورد شود.

    سرپرست فرمانداری رودسر خاطرنشان کرد: باید مدیران با پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات به حق مردم از بار روانی و اجتماعی مشکلات کم کنند.

    وی در ادامه با اشاره به حمایت از بخش کشاورزی، تصریح کرد: آمادگی لازم در شهرستان برای پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان خرید موتور پمپ های کشاورزی وجود دارد/مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33460

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *