×

سرپرست فرمانداری رودسر خبرداد: خسارت ۱۰ میلیاردی سیل در منطقه اشکورات رودسر

  • کد نوشته: 32784
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۶
  • 193 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر از برآورد اولیه خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل روز گذشته منطقه اشکورات رودسر خبرداد و گفت: امدادرسانی ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی وارسته با اشاره به بارش باران از عصر روز گذشته در این شهرستان و جاری شدن سیل در منطقه اشکورات رودسر، اظهار کرد: براثر رانش […]

    سرپرست فرمانداری رودسر خبرداد: خسارت ۱۰ میلیاردی سیل در منطقه اشکورات رودسر
  • سرپرست فرمانداری رودسر از برآورد اولیه خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سیل روز گذشته منطقه اشکورات رودسر خبرداد و گفت: امدادرسانی ادامه دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی وارسته با اشاره به بارش باران از عصر روز گذشته در این شهرستان و جاری شدن سیل در منطقه اشکورات رودسر، اظهار کرد: براثر رانش زمین و جاری شدن سیل راه ارتباطی ۷۰ روستا منطقه اشکورات رودسر قطع است.

    وی با اشاره به جان باختن چهار نفر از اهالی محل براثر این حادثه، افزود: براساس گزارشات رسیده چهار نفر مفقود، چهار منزل مسکونی تخریب، آب شرب چهار روستا و برق پنج خانوار در منطقه اشکورات قطع است.

    سرپرست فرمانداری رودسر به حضور نیروهای امدادی و خدماتی برای امدارسانی به سیل زدگان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا برق خانوارهای قطع شده به صورت موقت وصل شود.

    وی در ادامه از مردم منطقه خواست تا آرامش خود را حقظ کنند، تصریح کرد: مدیریت بحران شهرستان رودسر تلاش می کند با کمک نیروهای امدادی به سیل زدگان خدمات رسانی و همچنین مفقودین حادثه را نیز پیدا کند.

    وارسته همچنین با اشاره به میزان خسارت وارده به مناطق سیل زده، افزود: براساس برآورد اولیه ۱۰میلیارد تومان خسارت وارد شده است/مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32784

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *