×

سرپرست فرمانداری رودسر خبر داد: اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در حوزه اشتغال رودسر

  • کد نوشته: 36985
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۱
  • 248 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر از اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای حوزه اشتغال این شهرستان خبر داد و بر جذب حداکثری اعتبارات از سوی دستگاه ها تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی وارسته ظهر چهارشنبه در پنجاه و چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد با بیان اینکه […]

    سرپرست فرمانداری رودسر خبر داد: اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در حوزه اشتغال رودسر
  • سرپرست فرمانداری رودسر از اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای حوزه اشتغال این شهرستان خبر داد و بر جذب حداکثری اعتبارات از سوی دستگاه ها تأکید کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی وارسته ظهر چهارشنبه در پنجاه و چهارمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه اشتغالزایی برای این شهرستان درنظر گرفته شده است، اظهارکرد: از این میزان تاکنون ۴۵ درصد اعتبارات جذب شده است.

    وی با اشاره به طرح های تصویب شده در این کارگروه را ۲۳ طرح عنوان کرد و افزود: این طرح ها در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، شیلات و میراث فرهنگی است.

    سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه این طرح ها برای ۳۰۱ نفر فرصت شغلی ایجاد می کند، گفت: دستگاه ها باید اهتمام ویژه ای در زمینه جذب اعتبارات اشتغالزایی در حوزه روستایی داشته باشند تا از این فرصت برای ایجاد درامد و اشتغال پایدار برای روستاییان بهره برداری شود.   

    وی در ادامه با اشاره به اینکه هشت میلیارد تومان اعتبار مربوط به اشتغال روستایی است، خاطرنشان کرد: تمامی این میزان اعتبار و حتی بیشتر از آن نیز باید جذب شود. متاسفانه روند جذب اعتبارات در حوزه روستایی کُند بوده و نیازمند شتاب بیشتر است.

    سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید برضرورت تلاش مضاعف از سوی دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک موضوع ابلاغ اعتبارات مطرح می شود و با توجه به تأکید  استاندار همه دستگاه ها موظف هستند در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36985

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *