×

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه در سومین کارگروه حقوق شهروندی مطرح کرد؛ حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری مسئولان شهرستان باشد

  • کد نوشته: 51821
  • ۱۳۹۸-۰۸-۲۰
  • 284 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه در سومین کارگروه حقوق شهروندی مطرح کرد؛ ملاقات عمومی با مردم روزهای سه شنبه هر هفته و با حضور مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری به صورت علنی برگزار می شود و در این راستا هیچ مسئول […]

    سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه در سومین کارگروه حقوق شهروندی مطرح کرد؛ حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری مسئولان شهرستان باشد
  • به گزارش گیل و دیلم
    به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه در سومین کارگروه حقوق شهروندی مطرح کرد؛ ملاقات عمومی با مردم روزهای سه شنبه هر هفته و با حضور مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری به صورت علنی برگزار می شود و در این راستا هیچ مسئول یا کارشناسی حق عزیمت به ماموریت های استانی و شهرستانی را نخواهد داشت.

    سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از وظایف ذاتی مسئولان است و باید در اولویت کاری آنان باشد.

    یونس محمودی بابیان اینکه همه ما وظیفه ‌داریم در خدمت مردم بوده و در راستای حل مشکلات آنان گام برداریم اظهار داشت: رسیدگی به حقوق شهروندان از وظایف حاکمیت در مقابل مردم است و یکی از راههای حفظ و صیانت از حقوق شهروندی آشنا نمودن افراد با حقوق شهروندی از طریق ارائه آموزش های لازم و با بهره گیری از رسانه های جمعی اعم از مطبوعات، نشریات و رسانه های جمعی است.
    سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه افزود: جلوگیری از بروز فساد_اداری و تضییع حقوق افراد در دستگاههای اجرایی، نظارت عمومی بر عملکرد دستگاه و انجام فعالیت ها در زمینه تکریم ارباب رجوع ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از وظایف تک تک مسئولان شهرستان است .
    نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: سلامت اداری یکی از خواسته های جوامع مختلف است ویک ابزار توزیع عادلانه خدمت به مردم می باشد و سلامت اداری خواه ناخواه ریشه در دو عامل مدیریت و رهبری قوی و صادقانه و انجام درونی نظام اداری دارد.
    این مقام مسئول ادامه داد: در بحث صیانت از حقوق شهروندی وفق دستور العمل ابلاغی دکتر روحانی همه ی ادارات موظفند طبق دستورالعمل استقرار میز خدمت عمل کرده و ایرادات موجود را رفع نمایند و در این زمینه انتظار می رود بصورت جدی تر برنامه ریزی کنند. همچنین ملاقات عمومی با مردم روزهای سه شنبه هر هفته و با حضور مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری به صورت علنی برگزار می شود و در این راستا هیچ مسئول یا کارشناسی حق عزیمت به ماموریت های استانی و شهرستانی را نخواهد داشت.
    یونس محمودی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو به کلیه روسای ادارات شهرستان تاکید کرد: از هرگونه اقدام اجرایی منجر به بروز چالش های اجتماعی و امنیتی در شهرستان بدون هماهنگی نماینده دولت از سوی مسئولان جدا پرهیز و اجتناب شود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51821

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *