×

سرپرست فرمانداری لاهیجان:بارش شدید باران از امروز شروع شده/ اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند

  • کد نوشته: 37052
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۳
  • 230 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با اشاره به بارش ۳۶ میلی‌متری رحمت الهی در این شهرستان، اظهار داشت: لاهیجان بیشترین بارش باران در استان را داشته و اعضای ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش کامل می‌باشند. به گزارش گیل و دیلم ،امیر جانبازی در گفت‌وگویی با اشاره بر شروع بارش رحمت الهی در شهرستان لاهیجان از […]

    سرپرست فرمانداری لاهیجان:بارش شدید باران از امروز شروع شده/ اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند
  • سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با اشاره به بارش ۳۶ میلی‌متری رحمت الهی در این شهرستان، اظهار داشت: لاهیجان بیشترین بارش باران در استان را داشته و اعضای ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش کامل می‌باشند.

    به گزارش گیل و دیلم ،امیر جانبازی در گفت‌وگویی با اشاره بر شروع بارش رحمت الهی در شهرستان لاهیجان از ظهر امروز عنوان کرد: تا این لحظه لاهیجان با ۳۶ میلی‌متر بارندگی بیشترین بارش بباران در استان گیلان در طول امروز را داشته است.

    وی افزود: همان‌طور که بر اساس گزارش‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شد بارش شدید باران از امروز آغاز شده و علی‌رغم حجم شدید بارش‌ها با توجه به آمادگی قبلی و برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی‌ها مشکل خاصی در تردد و … وجود ندارد.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها بعدازظهر و امشب نیز ادامه داشته باشد، اظهار داشت: اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند و هم‌اکنون نیز اکیپ‌ها و ماموران این ستاد در سطح شهرستان حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی سریعاً برای رفع آن اقدام کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37052

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *