×

سرپرست فرمانداری لاهیجان: دولت از سهم خود مبالغی را که باید برای چایکاران پرداخت می کرد تسویه نموده است،ولی عده‌ای کارخانه دار برای پرداخت مطالبات کوتاهی کرده اند

  • کد نوشته: 28535
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۵
  • 115 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و این زمانی میسر می شود که «وحدت کلمه» را به عنوان یکی از تاکیدات امام راحل سرلوحه امور قرار دهیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس امیر جانبازی در مراسم جشن انقلاب روستای سطل سر […]

    سرپرست فرمانداری لاهیجان: دولت از سهم خود مبالغی را که باید برای چایکاران پرداخت می کرد تسویه نموده است،ولی عده‌ای کارخانه دار برای پرداخت مطالبات کوتاهی کرده اند
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و این زمانی میسر می شود که «وحدت کلمه» را به عنوان یکی از تاکیدات امام راحل سرلوحه امور قرار دهیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس امیر جانبازی در مراسم جشن انقلاب روستای سطل سر از توابع بخش مرکزی شهرستان لاهیجان،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود:خداوند در سوره فجر به طلوع سپیده‌دم، شب های ۱۰گانه و به روشنی بعد از تاریکی شب قسم می خورد و لذا وقتی روشنایی بعد از تاریکی حاصل شود، مصداق انقلاب اسلامی و پیروزی است.

    وی افزود:ایثارگری شهدا موجب ثبات انقلاب اسلامی شد و همواره شاهد جانفشانی عزیزانی هستیم که برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان عنوان کرد:همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و این زمانی میسر می شود که «وحدت کلمه»را به عنوان یکی از تاکیدات امام راحل سرلوحه امور قرار دهیم باید همدلی،همراهی و همیاری را مدنظر قرار دهیم تا به موفقیت دست یابیم.

    این مقام مسئول اضافه کرد:تمام ابعاد عمرانی،اقتصادی،ورزشی،آموزشی،فرهنگی،درمانی و غیره را برای توسعه و رشد شهرستان در نظر گرفته‌‌ایم و امید بر آن داریم با همدلی و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی لاهیجان را به جایگاه واقعیش برسانیم.

    مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان عنوان کرد:لاهیجان در دهه فجر پروژه‌های قابل قبولی را برای افتتاح دارد که اجرای این پروژه ها چند هدف را به دنبال خواهد داشت.

    وی گفت:باید تمامی امورات در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد که چند سال قبل مقام معظم رهبری در ابلاغ فرمان ۲۴گانه همگی را موظف به اجرای آن خواندند که مولفه های مهم آن درون‌زا و برون‌گرا بودن اقتصاد است و بلافاصله همان زمان رئیس جمهور با فوریت دستور تشکیل تعاونی‌های اقتصاد مقاومتی را صادر کردند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در این مسیر به موفقیت   هایی خوبی دست یافتیم.

    جانبازی تصریح کرد:در اقتصاد مقاومتی درون زا بودن برای استفاده از سرمایه‌های درونی کشور و برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن می باشد و برون گرا بودن به معنای ارتباط با کشورهای دیگر جهت اجرای این سیاست هاست.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود:تاکید و راهنمایی های معظم‌له بر برون گرا بودن، مسیر دولت مردان را در مذاکرات برجام هموار کرد و توانستیم موقعیت خاصی در منطقه و جهان به دست بیاوریم.

    وی در پایان با اشاره به مطالبات چایکاران عزیز،خاطرنشان کرد:دولت محترم از سهم خود مبالغی را که باید برای چایکاران پرداخت می کرد تسویه نموده است،ولی عده‌ای کارخانه دار برای پرداخت مطالبات کوتاهی کرده اند لذا پیگیری و هماهنگی های لازم با ریاست محترم سازمان چای صورت گرفته تا سریعا اقدامات لازم نسبت به پرداخت مطالبات توسط سازمان مربوطه انجام گیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28535

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *