×

سرپرست فرمانداری لاهیجان: می توان از جوانان و ایده های آن ها برای ترویج کتابخوانی بهره گرفت

  • کد نوشته: 39805
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۹
  • 122 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ ظهر روز دوشنبه ۹۷/۰۹/۱۹، جلسه ترویج کتاب و کتابخوانی لاهیجان به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار گردید. سرپرست فرمانداری لاهیجان در این نشست گفت: در همه جلسات مکرر عرض می کنیم که ترویج کتاب و کتاب خوانی یک سرمایه گذاری است […]

    سرپرست فرمانداری لاهیجان: می توان از جوانان و ایده های آن ها برای ترویج کتابخوانی بهره گرفت
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ ظهر روز دوشنبه ۹۷/۰۹/۱۹، جلسه ترویج کتاب و کتابخوانی لاهیجان به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار گردید.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان در این نشست گفت: در همه جلسات مکرر عرض می کنیم که ترویج کتاب و کتاب خوانی یک سرمایه گذاری است و قطعا این سرمایه گذاری منتج به ارتقا فرهنگ و جامعه ای پویا و توانمند خواهد شد و این فرهنگ به نسل های بعد نیز منتقل می شود.

    وی افزود: اگر بر کتابخوانی تمرکز کنیم می توانیم فرهنگ بسیاری از امور دیگر را نیز ارتقا دهیم، فرهنگ سازی چیزی است که جامعه ما به آن نیاز دارد.

    جانبازی گفت: رشد فرهنگ کتابخوانی را در لاهیجان شاهدیم و قطعا از لحاظ آماری نیز از متوسط کشوری بالاتر هستیم.

    وی با اشاره به بررسی و استفاده از ایده های نو برای ترویج کتابخوانی گفت: می توان از جوانان و ایده های آن ها برای ترویج کتابخوانی بهره گرفت.

    وی افزود: ادارات و ارگان های مختلف می توانند با برگزاری جلسات اختصاصی کتابخوان و… به ترویج کتاب خوانی کمک کنند.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان در پایان گفت: استفاده از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ابزار های نوین تبلیغاتی برای ترویج کتابخوانی و همچنین برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی از جمله مواردی است که برای آن برنامه ریزی انجام خواهد شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39805

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *