×

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان: اکیپ‌های خدمت‌رسانی در شهرهای بحران‌دیده گیلان حضور پیدا کردند

  • کد نوشته: 22857
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۲
  • 95 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: اکیپ‌های خدمت‌رسانی در سه شهر بندر انزلی، لنگرود و لاهیجان مستقر شده‌اند تا از بروز آسیب‌دیدگی برای مردم جلوگیری کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عباس صابر با اشاره به تغییر ناگهانی هوای استان گیلان از اول مهر ماه اظهار داشت: پیشگیری از وقوع بحران و […]

    سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان: اکیپ‌های خدمت‌رسانی در شهرهای بحران‌دیده گیلان حضور پیدا کردند
  • سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: اکیپ‌های خدمت‌رسانی در سه شهر بندر انزلی، لنگرود و لاهیجان مستقر شده‌اند تا از بروز آسیب‌دیدگی برای مردم جلوگیری کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عباس صابر با اشاره به تغییر ناگهانی هوای استان گیلان از اول مهر ماه اظهار داشت: پیشگیری از وقوع بحران و مدیریت شرایط بحرانی، دو مبحث مهم در زمینه مدیریت بحران است.

    وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان‌های استان گیلان باید قبل از وقوع بارندگی اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند عنوان داشت: بازگشایی معابر عبور آب‌های سطحی و هدایت آن‌ها به‌سمت رودخانه‌ها و دریا از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    صابر با اشاره به اینکه جلسات مدیریت بحران شهرستان‌ها در مدت کوتاهی از شروع بارندگی‌ها برگزار شده است خاطرنشان کرد: پاک‌سازی معابر عبور و مرور و همچنین معابر رودخانه‌ها از اقداماتی است که با جدیت به‌دنبال انجام آن هستیم.

    سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اذعان به اینکه بیشترین میزان بارندگی‌ها در شهر‌های بندر انزلی، لنگرود و لاهیجان بوده است گفت: اکیپ‌های خدمت‌رسانی در این شهرستان‌ها مستقر شده‌اند تا از بروز آسیب‌دیدگی برای مردم جلوگیری کنند.

    صابر با تاکید بر لزوم آمادگی جهت پیشگیری از وقوع شرایط بحرانی برای شهرستان‌های استان گیلان اظهار داشت: پیشگیری زمانی تحقق می‌یابد که دستگاه‌های اجرایی اقدامات پیشگیرانه خود را درست انجام دهند.

    وی با بیان اینکه اداره‌کل مدیریت بحران استان گیلان وظیفه هماهنگی میان دستگاه‌های خدمت‌رسان را برعهده دارد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا نیازهای دستگاه‌های اجرایی را برطرف کنیم تا به بهترین شکل به مردم خدمت رسانی کنند/تسنیم

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22857

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *