×

سرپرست میراث فرهنگی گیلان خبر داد: تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه گذاری طبیعی در گیلان

  • کد نوشته: 74803
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۴
  • 65 بازدید
  • ۰
  • سرپرست میراث فرهنگی گیلان، از تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه‌گذاری طبیعی در استان گیلان خبر داد و گفت: برای ۱۰ مورد از آنها مجوزهای بدون نام نیز صادر شده است. به گزارش گیل و دیلم ،ولی جهانی در گفت وگو با خبرنگاران، از تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه‌گذاری طبیعی در استان گیلان خبر داد و اظهار […]

    سرپرست میراث فرهنگی گیلان خبر داد: تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه گذاری طبیعی در گیلان
  • سرپرست میراث فرهنگی گیلان، از تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه‌گذاری طبیعی در استان گیلان خبر داد و گفت: برای ۱۰ مورد از آنها مجوزهای بدون نام نیز صادر شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،ولی جهانی در گفت وگو با خبرنگاران، از تهیه ۴۴ بسته فرصت سرمایه‌گذاری طبیعی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به ضرورت تهیه‌ بسته‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب و سهولت امور سرمایه‌گذاران، تهیه این قبیل از بسته‌ها با دارا بودن کم‌ترین موانع در دستور کار اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان قرار گرفته است.

    وی با اشاره به تهیه ۴۴ بسته سرمایه‌گذاری طبیعی در گیلان، افزود: این بسته‌ها شامل عرصه‌هایی از امور اراضی و راه‌ و شهرستازی استان بوده که برای ۱۰ مورد از آنها مجوزهای بدون نام نیز صادر شده است.

    سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اضافه کرد: صدور مجوزهای بدون نام در راستای دستور استاندار به منظور کم‌کردن مراحل بروکراسی اداری بوده و فرصت‌های یادشده با انتخاب سرمایه‌گذار از طریق مراجع قانونی آماده واگذاری به منظور انجام سرمایه‌گذاری بوده که این تحقق این برنامه‌ها نوید ایجاد فرصت‌های شغلی موثر و پایدار را می‌دهد.

    جهانی گفت: همچنین ایجاد زیرساخت مناسب به منظور تسهیل سرمایه‌گذاری در بافت‌های تاریخی موجود در استان با تهیه بسته‌های جدید و شناسایی بافت‌های تاریخی نیز در دستورکار بوده که به زودی این فرصت‌ها از طریق پرتال اداره‌کل در دسترس سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74803

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *