×

سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !

  • کد نوشته: 30991
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۲
  • 234 بازدید
  • ۰
  • ماموران سعید مرتضوی مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی پس ازتنظیم صورتجلسه و تشریفات قانونی به زندان اوین تحویل دادند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مرتضوی که با شکایت ، شاکی خصوصی به اتهام معاونت قتل محسن روح الامینی به دوسال حبس قطعی محکوم شده ، پس از ورود به زندان اوین از نامبرده کارت وعکس ، […]

    سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !
  • ماموران سعید مرتضوی مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی پس ازتنظیم صورتجلسه و تشریفات قانونی به زندان اوین تحویل دادند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مرتضوی که با شکایت ، شاکی خصوصی به اتهام معاونت قتل محسن روح الامینی به دوسال حبس قطعی محکوم شده ، پس از ورود به زندان اوین از نامبرده کارت وعکس ، وانگشت نگاری به عمل امد ،و در حقیقت او نیز مانند سایر تهبکاران دارای سابقه شد.

    میرمجید طاهری وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی امروز – یکشنبه – نیز ضمن تایید بازداشت سعید مرتضوی گفت: که طبق اعلام اجرای احکام، مرتضوی بازداشت شده و پس ازانجام تشریفات به زندان اوین منتقل شد.

    گفتنی است ، سعید مرتضوی زمانی که دادستان تهران بود ، متهمان بسیاری را به اتهامات مختلف به بند ۲۴۱ اوین فرستاد و اکنون خود نیز برای تحمل کیفر دو سال حبس به همان بند -۲۴۱ – رفته است . حال بند ۲۴۱ اوین میزبان میهمان جدیدی شده است. بند ۲۴۱ اوین علاوه بر مرتضوی میزبان چهره‌های شناخته شده‌ای همچون مشایی ، بقایی ، بابک زنجانی ،محمدرضا رحیمی و … است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30991

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *