×

سفر شهردار رشت به عمان برای بررسی پروژه تصفیه خانه شیرابه مسقط

  • کد نوشته: 14369
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۲
  • 212 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت برای دیدن و بررسی چگونگی کارکرد پروژه تصفیه خانه شیرابه مسقط و در صورت امکان برای بهره برداری از این پروژه در رشت ، سفری به مسقط عمان داشته است . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباط و امور بین الملل شهرداری رشت_ پروژه تصفیه […]

    سفر شهردار رشت به عمان برای بررسی پروژه تصفیه خانه شیرابه مسقط
  • شهردار رشت برای دیدن و بررسی چگونگی کارکرد پروژه تصفیه خانه شیرابه مسقط و در صورت امکان برای بهره برداری از این پروژه در رشت ، سفری به مسقط عمان داشته است .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباط و امور بین الملل شهرداری رشت_ پروژه تصفیه شیرابه عمان شامل مهندسی، ساخت، تامین قطعات و نصب یک تصفیه خانه شیرابه برای لندفیل AMERATدر حدود ۲۰ کیلومتری شهر مسقط است.برای تصفیه از بیوراکتو غشایی(الترافیلتراسیون،میکروفیلتراسیون،نانوفیلتراسیون ) و اسمز معکوس (RO) برای دستیابی به مقادیر مورد نیاز برای تخلیه مستقیم استفاده شده است.

    شرکت WEHRLE یک کمپانی آلمانی است که این سایت تصفیه شیرابه را در مسقط عمان نصب و راه اندازی کرده است. گفتنی است که شهردار رشت برای دیدن و بررسی چگونگی کارکرد این پروژه و در صورت امکان برای بهره برداری از این پروژه در رشت ، سفری به مسقط عمان داشته است .

    لازم به ذکر است این سفر در فرصت مرخصی إعلامی سه روزه و با إعلام قبلی به شورای شهر و با هماهنگی با معاون امور عمرانی استانداری و با هزینه شخصی شهردار رشت انجام شده است .

    منبع: خبرآنلاین

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14369

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *