×

سهم ورزش و جوانان از دریافت اعتبارات ملی توسط آقای نماینده + حواشی جلسه شورای ورزش شهرستان لاهیجان

  • کد نوشته: 37671
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۶
  • 103 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ظهر دیروز جلسه شورای ورزش شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی ، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در این نشست پس از گزارش عملکرد سرپرست اداره ورزش و جوانان و سخنرانی معاون عمرانی فرمانداری برخی از روسای هیات های ورزشی به بیان عملکردها، نقاط ضعف […]

    سهم  ورزش و جوانان از دریافت اعتبارات ملی توسط آقای نماینده + حواشی جلسه شورای ورزش شهرستان لاهیجان
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ظهر دیروز جلسه شورای ورزش شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی ، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    در این نشست پس از گزارش عملکرد سرپرست اداره ورزش و جوانان و سخنرانی معاون عمرانی فرمانداری برخی از روسای هیات های ورزشی به بیان عملکردها، نقاط ضعف و قدرت و انتقادات پرداختند که برخی حواشی را به دنبال داشت.

    در ادامه ی صحبت دیگر روسای هیئت های ورزشی این شهرستان که عمده مشکلات و معضلات شان عدم دریافت اعتبار برای تامین هزینه های جاری در رشته های مطرح ورزشی تلقی می شد ،
    رئیس هیات تیراندازی و مسئول کمیته مسابقات هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی در این نشست عنوان کرد: اخیراً شنیده می‌شود که پولی برای هیات های ورزشی تزریق‌شده و حتی رئیس اداره نیز در جریان نبوده و این پول از جانب نماینده محترم بوده و فقط به بعضی از هیات ها داده شد.

    وی افزود: کاری به این نداریم که چرا و به چه هیاتی تزریق‌شده اما چرا به هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری که حتی همواره در بحران‌های برف و بارندگی و … نیز با ستاد مدیریت بحران همکاری داوطلبانه داشته این پول داده نشده، به نظر می‌رسد سکان اداره ورزش از جای دیگری تکان می‌خورد و ریاست اداره ورزش در جریان این مسئله نیستند.!

    همه ی این ها در حالیست که نیکفر نماینده ی لاهیجان و سیاهکل در مصاحبه ی پایان سال ۹۶ خود مدعی اختصاص اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و دویست میلیون ریال (۲۲۰ میلیون تومان) برای ورزش و جوانان شهرستان های لاهیجان و سیاهکل می شود .
    وی علاوه بر این با اعلام اینکه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل مجتمع ورزشی تختی اختصاص یافته پیش بینی کرد ورزشگاه در سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید. !

    اکنون و در حالیکه ۷ ماه از ابتدای سال ۹۷ گذشته در عین حال که پیش بینی این نماینده ی مجلس محقق نشده ، بر اساس تحقیقات بعمل آمده خبرنگار محلی این پایگاه خبری، کمترین اعتباری در اختیار اکثر روسای هیئت های ورزشی این شهرستان قرار نگرفته است .

    عدم توانایی در اخذ اعتبارات ملی و یا حتی استانی ، ارائه اطلاعات نادرست و تقسیم ناعادلانه ی اعتبار در حوزه ی ورزش، از جمله اما و اگر ها و سوالات پر ابهامی است که نماینده ی فعلی مجلس و مودبی سرپرست این اداره ی دولتی باید در صدد پاسخگویی افکار عمومی برآیند ..
    چه کسی راست می گوید ؟ نیکفر یا مودبی؟

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37671

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *