×

سه پروژه ورزشی دهه فجر در گیلان افتتاح می شود

  • کد نوشته: 41024
  • ۱۳۹۷-۱۰-۲۳
  • 67 بازدید
  • ۰
  • سه پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال طی دهه فجر امسال در مناطق مختلف استان گیلان افتتاح می شود. به گزارش گیل و دیلم ،مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه اظهار داشت: این پروژه های ورزشی شامل یک سالن ورزشی و دو استخر است که در شهرهای صومعه سرا، سیاهکل […]

    سه پروژه ورزشی دهه فجر در گیلان افتتاح می شود
  • سه پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال طی دهه فجر امسال در مناطق مختلف استان گیلان افتتاح می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه اظهار داشت: این پروژه های ورزشی شامل یک سالن ورزشی و دو استخر است که در شهرهای صومعه سرا، سیاهکل و ماسال افتتاح خواهد شد.
    مریم بخشی افزود: بر این اساس سالن ورزشی واقعه دشت در صومعه سرا که مراحل ساخت آن به اتمام رسیده، با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
    وی ادامه داد: همچنین استخر ورزشی سیاهکل با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و استخر ماسال با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در ایام مبارک دهه فجر و همرمان با جشن های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
    به گفته بخشی ، با افتتاح و بهره برداری از این سه پروژه ورزشی ، ۱۴۶ متر مربع بر مقدار اماکن و فضاهای ورزشی گیلان افزوده خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم سایر پروژه های ورزشی موجود در استان را نیز به بهره برداری برسانیم.
    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به سایر پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک ۴۲ پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد که ۱۰ پروژه بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای به بهره برداری این تعداد پروژه ورزشی، هزینه ای بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41024

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *