×

۱۱ سوالی که ذبیح نیکفر لیالستانی باید بابت تعطیلی دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهداء لاهیجان پاسخگو باشد؟!

  • کد نوشته: 50303
  • ۱۳۹۸-۰۶-۲۶
  • 225 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،پس از انتشار خبر پیشین این رسانه مبنی بر قصور یا کوتاهی فرماندار لاهیجان و نماینده این شهرستان در ماجرای تعطیلی دو بیمارستان ، سوالاتی از ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده فعلی مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی که در زمان نمایندگی وی با افتتاح […]

    ۱۱ سوالی که ذبیح نیکفر لیالستانی باید بابت تعطیلی دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهداء لاهیجان پاسخگو باشد؟!
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،پس از انتشار خبر پیشین این رسانه مبنی بر قصور یا کوتاهی فرماندار لاهیجان و نماینده این شهرستان در ماجرای تعطیلی دو بیمارستان ، سوالاتی از ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده فعلی مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی که در زمان نمایندگی وی با افتتاح بیمارستان دولتی پیروز ، شاهد تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهداء علیه السلام و ۲۲ ابان بوده ایم ، مطرح گردیده .

    انتظار می رود این نماینده مجلس برای یک مرتبه هم که شده ، با پاسخ دادن به انتقادات مطروحه از سوی مردم ، به جای حمایت از حقوق و منافع ایشان از عملکرد خود دفاع نمایند .

    جناب نیکفر…

    مى دانیم که جنابعالى میلى به رفتن درکمیسیون بهداشت و درمان مجلس که از جمله کمیسیون هاى تخصصى ، حائز اهمیت و پر اثر در خانه ملت است نداشته اید .
    *مى دانیم که در این کمیسیون هم جایگاه تعریف شده اى ندارید.
    *این را هم دانیم که هرگز در هیئت رئیسه کمیسیون نبوده و هنوز هم نیستید .
    *باز مى دانیم که هرگز به نوبخت و قربانی هم درهیئت رییسه کمیسیون علی رغم گیلان بودن این دو نفر راى نمى دادید .

    سوال :

    ۱- مى پرسیم که از بودن شما دراین کمیسیون بهداشت چه سهم ویژه اى نصیب مردم گیلان گردید !؟
    ۲- بیمارستان هاى دیلمان ، غدیر و ۲۲ آبان و سیدالشهداء ، میلاد ، شفا و پیروز چه بودجه ای ( چند درصد پیشرفت ) از نظر کمبودها ، تجهیزات و پیشرفت داشت
    ۳- اعتبارات بودجه اى شما برای این دو شهرستان چه آوردى داشت !؟
    ۴-و تغییرات مدیریتى از نظر شایستگى و تعدد به چه میزان بود!؟
    ۵- علت دخالت در موضوع تعیین ریاست بیمارستان پیروز و حتی مدیریت داخلی این بیمارستان چه بود ؟!
    ۶- فرموده بودید از بیمارستان سیدالشهداء به عناوین دیگر استفاده خواهد شد . علت پلمپ بودن درب این بیمارستان چیست؟
    ۷- علت انتقال تجهیزات استفاده شده ، کهنه و قدیمی بیمارستان های تعطیل شده به بیمارستان تازه تاسیس پیروز چه بود؟!
    ۸- حضرتعالی در جایگاه نماینده مجلس پیگیری اختصاص چند دستگاه و تجهیزات نو برای این بیمارستان را در دستور کار خود قرار دادید و نتیجه ی حاصله چه بود؟
    ۹- در خصوص بیمارستان خصوصی میلاد لاهیجان ، علی رغم اینکه سه مرتبه برای داوطلبان کار در بخش های مختلف این بیمارستان آزمون ورودی گرفته شد و افرادی با سوابق منطبق با فعالیت های درمانی بهمراه مدارک تحصیلی همخوان با آن موفق به ورود به این بیمارستان شدند ، چگونه فردی با حمایت حضرتعالی بعنوان نیروی شرکتی و با مدرک تحصیلی شیلات در بخش اداری این بیمارستان مشغول به فعالیت می شود ؟!
    ۱۰- ماجرای درگیری های حضرتعالی با علوم پزشکی گیلان در زمان انتصاب ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی و حمایت اکثر قریب به اتفاقات نمایندگان گیلانی از این فرد چه بوده و از مخالفت حضرتعالی چه بهره ای عاید شهرستان های لاهیجان و سیاهکل شد ؟
    ۱۱- کمبود امکانات در بیمارستان غدیر سیاهکل که مردم این شهرستان از آن به عنوان درمانگاه سرپایی نام می برند ، با توجه به وجود نماینده ای که عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی است ، چه توجیهاتی بهمراه دارد ؟

    آیا جناب نیکفر به سوالات ما در این زمینه پاسخ خواهند داد یا روزه سکوت ایشان تا پس از انتخابات اسفند ماه سال جاری ادامه دار خواهد بود !؟

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50303

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *