×

سوی مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان؛ ۲۵ رابط روابط عمومی برق منطقه‌ای گیلان منصوب شدند

  • کد نوشته: 14642
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۹
  • 87 بازدید
  • ۰
  • مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با صدور احکام جداگانه ای، ۲۵ نفر از مدیران و کارشناسان معاونت‌ها و دفاتر مستقل را به عنوان رابطان روابط عمومی شرکت منصوب کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با صدور احکام جداگانه ای، ۲۵ نفر […]

    سوی مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان؛ ۲۵ رابط روابط عمومی برق منطقه‌ای گیلان منصوب شدند
  • مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با صدور احکام جداگانه ای، ۲۵ نفر از مدیران و کارشناسان معاونت‌ها و دفاتر مستقل را به عنوان رابطان روابط عمومی شرکت منصوب کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با صدور احکام جداگانه ای، ۲۵ نفر از مدیران و کارشناسان معاونت‌ها و دفاتر مستقل(منابع انسانی، بهره برداری، مالی و پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات، طرح و توسعه و حراست و امورمحرمانه) را به عنوان رابطان روابط عمومی شرکت منصوب کردند.

    گفتنی است که این احکام در راستای ارسال اخبار و عملکرد شرکت از سوی رابطان روابط عمومی به دفتر روابط عمومی صورت گرفته است.

    شایان ذکر است که اعضای رابطان روابط عمومی بر اساس ممیزی یکپارچه صنعت برق و با موافقت بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان تشکیل شد.

    اعضای رابطان روابط عمومی توسط معاونت‌ها و دفاتر مستقل شرکت به دفتر روابط عمومی معرفی شدند و تاکنون دو دوره آموزشی‌شامل دوره‌های آموزشی‌اهمیت اطلاع رسانی در تحقق اهداف سازمانی و خبرنویسی و گزارش‌نویسی برای رابطان برگزار شده است تا پس از این دوره‌های آموزشی، اخبار، عملکرد و گزارش واحدهای مختلف شرکت توسط این اعضا تهیه و جمع آوری شود تا با ارسال آن به دفتر روابط عمومی از طریق مبادی ذیربط اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14642

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *