×

سپاهان ۳ – ملوان ۱؛ شکست بانوان ملوانی در دربی اصیل‌ها

  • کد نوشته: 53570
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۷
  • 53 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست سه بر یک داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ در زمین چمن شهید […]

    سپاهان ۳ – ملوان ۱؛ شکست بانوان ملوانی در دربی اصیل‌ها
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست سه بر یک داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ در زمین چمن شهید حسن غازی به مصاف یکدیگر رفتند.

    داور: فاطمه نصیری

    کمک‌ها: فاطمه دهقان، پریسا صائبی و زهرا صالحی

    ناظر داوری: جمیله کشاورز

    ترکیب تیم فوتبال بانوان ملوان:

    سمیرا رستمی، فاطمه نوری، هاجر شاه ملک پور (وجیه ژاله)، آریسا رودباری (فاطمه اصغری)، سپیده نزهتی، افسانه اقبال، فاطمه رحیمی، سمانه قاشیه، زهرا خندان، مونا ثریابین، سیده زهرا معصومی.

    سرمربی: اعظم غلامی

    سرپرست: مروارید دیانی

    ملوانان دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان را با شکستی تلخ مقابل شهرداری بم آغاز کردند؛ شاگردان اعظم غلامی در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر نیز رقیب دشوار در پیش داشته و به مصاف سپاهان اصفهان تیم چهارم جدول می‌روند.

    دیدار دو تیم با حملات تیم میزبان آغاز شد ولی این ملوان بود که در همان دقایق نخستین مسابقه توسط سمانه قاشیه به گل رسید؛ پس‌ازاین گل سپاهان بر دامنه حملات خود افزوده و دو بار دروازه ملوان را باز کرد؛ نیمه نخست دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

    سپاهان در نیمه دوم بازی هجومی خود را تداوم داده و موفق شد بار دیگر دروازه ملوان را باز کند، صفورا جعفری، شقایق روزبهان و مریم رهیده گل‌های تیم میزبان را به ثمر رسانده و شکست سه بر یک را به تیم فوتبال بانوان ملوان تحمیل کردند.

    نتایج کامل دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان:

    سپاهان اصفهان ۳ – ملوان انزلی ۱

    شهرداری بم ۱۱ – سینا بوشهر ۰

    هیئت فوتبال البرز ۱ – شهرداری سیرجان ۲

    پالایش گاز ایلام ۰ – وچان کردستان ۴

    آذرخش زاگرس شیراز ۲ – آویسا خوزستان ۱

    همیاری ارومیه – ذوب‌آهن اصفهان (لغو شد)

    به گزارش گیل و دیلم، تیم فوتبال بانوان ملوان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه چهارم بهمن‌ماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم فوتبال وچان کردستان، تیم دوم جدول می‌رود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53570

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *