×

سپاهان ۳ – ملوان ۱ ؛ دومین شکست متوالی شاگردان ایران‌دوست در لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد نوشته: 43677
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۴
  • 85 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست سه بر یک داد. به گزارش گیل و دیلم، دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۰ در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان مریم […]

    سپاهان ۳ – ملوان ۱ ؛ دومین شکست متوالی شاگردان ایران‌دوست در لیگ برتر فوتبال بانوان
  • تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست سه بر یک داد.

    به گزارش گیل و دیلم، دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۰ در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان به مصاف یکدیگر رفتند.

    شاگردان مریم ایران‌دوست پس از شکست خانگی مقابل شهرداری سیرجان و مشکلات مالی در هفته‌های اخیر که حاشیه‌های فراوانی برای این تیم به همراه داشته است، برای اعاده حیثیت به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌روند، سپاهانی که با کسب ۲۵ امتیاز و بافاصله پنج امتیازی از ملوانان قرار دارد.

    دیدار دو تیم در پایان با غلبه میزبان تادندان‌مسلح به پایان رسید، سپاهانی‌ها در این مسابقه سه بار توسط مانیا آسادوریان، هاجر دباغی و مریم رهیده گلزنی کردند، قوهای سپید یکی ازگل‌های خورده را توسط سمانه قاشیه پاسخ گفتند و دیدار دو تیم در پایان با پیروزی سه بر یک سپاهان اصفهان خاتمه یافت.

    دومین شکست متوالی ملوانان در حالی رقم می‌خورد که این باشگاه بدون مالک و مدیرعامل بوده و بازیکنان با کمترین امکانات در حال تمرین هستند، میلاد و محمد رفیع نیا مدیرعامل و مالک ۷۰ درصد از سهام باشگاه از حضور در ملوان کناره‌گیری کردند.

    نتایج سایر دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان:

    شهرداری سیرجان ۳ – راهیاب ملل مریوان ۰

    پالایش گاز ایلام ۰ – شهرداری بم ۵

    سپیدار قائم‌شهر ۱ – آذرخش تهران ۰

    پارس جنوبی بوشهر ۰ – ذوب‌آهن اصفهان ۵

    خلیج‌فارس شیراز ۰ – همیاری آذربایجان غربی ۰

    به گزارش گیل و دیلم، تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در پایان هفته سیزدهم با کسب شش پیروزی، دو تساوی و تحمل پنج شکست با ۲۰ امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفت، شهرداری بم با ۱۳ پیروزی پیاپی قاطعانه صدرنشین لیگ برتر است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43677

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *